Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Paragliding - Parapenting in Utah?

Discussie gestart

De Ieperlingen

Beste USA liefhebbers,

Tijdens onze trip volgend jaar zouden we overwegen om onze dochter te laten genieten van een duo-vlucht paragliding of parapenting.
Kent er iemand een goed adres?
Laat het ons weten.

Onze reisroute kan je terugvinden op: http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,11201.0.html

Alvast bedankt
#1 - 30-10-2010, 10:12 uur

allard

Gezien jullie route kan het wel eens lastig worden. De beste kansen heb je nog in de buurt van je familie te Logan. Mogelijk heb je het zelf ook al gevonden maar dit is een lijstje met Paragliding launching sites in Utah. Misschien zit er een mooi punt bij in de buurt van je route. Vervolgens kan je dan contact opnemen met één van de volgende Flying Schools/Tandems met de vraag of er iets gedurende jullie verblijf te organiseren is. Ik heb geen persoonlijke ervaring.

Ik heb het ook nog nooit gezien in Utah. Wel in Owens Valley bij Big Pine Californië maar dat ligt nogal buiten jullie route. Ik schat zo'n 4 a 5 uur rijden vanaf Las Vegas.

Succes ermee, Allard
#2 - 30-10-2010, 17:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15