Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ponderosa ranch zion ervaringen

Discussie gestart

family

Volop voor onze logies aan het zoeken.

Zion is aan de beurt, ik had eerst Desert Pearl inn bekeken, maar daar kon ik niet meer boeken.(hulp)
Ik kwam op "Ponderosa nabij Zion", het is misschien wat verder rijden, maar er waren cabine suites die me wel leuk leken, ook 'n mooi zwembad.
We gaan in de eerste plaats voor de natuur, maar na 'n flinke stapdag is een duik in een aangenaam zwembad tof voor de kids en ook voor ons natuurlijk.
We zijn met 5 dus het is zoeken, hé.
Ik kan niet veel reviews terugvinden op de site, als ik het goed begrijp is er zowel bedlinnen als handdoeken aanwezig.

Is er een probleem met het verkeer naar Zion, als er mobilehomes door de tunnel moeten, is hij dan lang afgesloten?  Moet je als personenwagen ook betalen voor de tunnel?
Hoe lang is de rit je kent de afstand wel maar is moeilijk in te schatten met die berg en bochtjes.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Family
#1 - 21-10-2010, 17:38 uur

Hans B

Geen ervaring met het hotel.
Wel met de ZION tunnel.
Indien er een camper door moet, wordt het tegengestelde verkeer stilgezet.
Duurt 10-15 minuten en dan kun je weer rijden.
Indien er veel verkeer is wordt de tunnel 'om en om' stilgezet.
In 2009 zijn we er zelf doorgereden.
Als camper moet je betalen, als auto niet, bedrag ben ik even kwijt, zal wel op hun site staan.
Vanaf de westkant (Springdale) 4 a 5 haarspeldbochten.
De tunnel is iets meer dan 1 mile lang, dus 5 minuttjes ben je er wel door.
't Is geen Zwitserland - Italië van 17 kilometer of zoiets.
Daarna een min of meer vlakke weg naar Bryce, tenminste met de auto merk je niet meer dat je steeds licht omhoog gaat.
Met de fiets een zware opgave.
#2 - 21-10-2010, 18:01 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

family

Bedankt, dan valt de rit naar Zion park nog wel mee, als er niet te veel mobilhomes zijn tenminste.
En na Zion gaat onze route naar Brice dan zitten we al aardig op weg.

Alle andere tips voor overnachting in Zion zijn ook welkom
#3 - 21-10-2010, 19:15 uur

leendert en maria

Tegenover de 'desert pearl inn' ligt de 'canyon ranch motel'. Minder luxe maar wij hebben het er prima gehad. Ook een zwembad er bij, niet groot maar wel leuk met een apart bubbelbad. Geen idee of ze ook 5 p kamers hebben.
Succes met alles uitzoeken!
maria
#4 - 21-10-2010, 20:03 uur

Bas_en_Es

Wij hebben vorig jaar in mei geslapen in Ponderosa. Het was weer eens heel iets anders! Het is vooral voor kinderen leuk. Voor ons was het achteraf niet zo handig omdat wij juist vanaf Bryce kwamen en daarna naar Las Vegas gingen. Moesten dus op en neer. Toch ging het allemaal super ondanks dat we in het drukste weekend van het jaar (Memorial weekend) waren. De tunnel stelde trouwens echt niks voor, vantevoren was ik hier zenuwachtig voor  ;D
Oja nu ik eraan denk, wij konden er 's avonds niks eten en hadden geen zin om weer heen en weer naar sprindale te gaan. dus een balansavond gedaan  ;)
's Ochtends ontbeten in de spotted dog, heerlijk!
Suc6 ermee!
Gr,
Es.
#5 - 23-10-2010, 16:50 uur

Marianne

Ik ben een groot voorstander van overnachten in Springdale. Het scheelt je niet alleen tijd, maar ook de shuttlebus is een groot voordeel. In de zoner heb je kans dat het moeilijk is om nog een parkeerplaats te vinden in het park, terwijl je vanuit Springdale de shuttlebus kunt nemen. Wij vonden het ook prettig dat we een bezoek aan zion konden afwisselen met een duik in het zwembad. Ook de ruime keuze aan restauraats in Sprindale is heel prettig.
De Canyon Ranch Motel ligt ook prima. Je kunt ook eens bellen met de DPI of op het laatst eens kijken of er nog iets vrijgekomen is.

Marianne
#6 - 23-10-2010, 17:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15