Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis 2010

Discussie gestart

GVerschaeren

Hallo ,

Ik had graag geweten of er mensen zijn die ervaring hebben met het traject Moab->Jackson.Ik weet dat dit een lang traject is , maar in Vernal is naar mijn inziens toch niets te beleven en in Dinosaur NP is de Quarry gesloten wegens aardbeving.
Is dit traject op een dag doenbaar?
Thnks,

Gert
#1 - 01-10-2009, 14:38 uur

Marianne

Je hebt natuurlijk Flaming Gorge wat zeer de moeite is, maar verder is het inderdaad een lang en redelijk saai stuk.
Je zou ook via Salt Lake City kunnen rijden, via de I70. Wij vonden de I70 prachtig, zie ons 2008-verslag. Qua tijd vergelijkbaar met de route via Vernal, maar in beide gevallen lijkt het me wel een erg lang stuk om in 1 keer te rijden.

Marianne
#2 - 01-10-2009, 15:01 uur

Hans B

Mijn Streets & Trips geeft onderstaande route aan (480 mile, 8 uur)



Zelf heb ik de route omgekeerd gereden.
Ik kwam vanaf Bear Lake Monpellier, Logan naar Salt Lake City, vond ik een mooi stuk.
Het stuk van Provo naar Moab vond ik ook niet heel vervelend.

Ik heb de route ook via Vernal gereden en dat vond ik iets saaier vooral Rangely - Grand Junction, maar als je dat wilt, laat je niet weerhouden.

Moet wel gezegd dat ik het altijd in 2 of 3 dagen heb gedaan en daarbij de mormomen kerken in SLC en/of Dinosaur (was toen nog open) heb bezocht.

succes, Hans
#3 - 03-10-2009, 10:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15