Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wie heeft een mooie route door UTAH voor me?

a
100%
1 (100%)
b

0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 1

Reis door UTAH

Discussie gestart

karper

Ik wil iin 2010 een rondreis door voornamelijk UTAH maken. Aankomst: 4 juni in Salt Lake City, terug 19 juni ook vanaf hier. Ik wil in ieder geval bezoeken:
- Zion Park
- Bryce Canyon
-  De prachtige rit van Bryce Canyon naar Grand Canyon maken
- Monument Valley bezoeken.  
- Verblijf in Moab?
- Hierna terug naar Salt Lake City. Met naem dit traject: was is een goede tip voor de route?

Heeft iemand een goede reissuggestie voor me?

Alvast mijn dank!
Karper
#1 - 27-10-2009, 22:50 uur

Jez

Antelope Island bij SLC en Flaming Gorge zijn zeer de moeite waard om ook te bezoeken.
#2 - 27-10-2009, 23:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Marianne

Lijkt me heel mooi, een rondreis door Utah! Schrijf het eens uit, dan kun je zien of je alles kunt doen in die 2 weken. Als het krap wordt zou je ook kunnen overwegen om in Las Vegas te eindigen, dan kun je bijvoorbeeld na de GC naar Las Vegas rijden. Of liggen de tickets al vast? Misschien is het handiger om ook vanuit Las Vegas te vertrekken, het is toch nog wel een eind rijden vanuit SLC voor je bij de parken bent.

Tusen Moab en SLC is de I70 een aanrader, zie ons 2008-verslag voor foto's.

Marianne
#3 - 27-10-2009, 23:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15