Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reis met 2 ouders en 6 kinderen leeftijd 2 tot 20 jaar

Discussie gestart

maddie

hallo allemaal,

wij willen graag met ons hele gezin een rondreis maken Las Vegas/Grand Canyon. Wie heeft er goede tips voor (goedkope) tickets en camperverhuur? Ik denk dat we 2 campers gaan huren of weet iemand een andere goede oplossing? We hebben er heel veel zin in!
#1 - 18-11-2010, 18:59 uur

Marianne

Hallo Maddie,
Welkom op het forum!
Mijn ervaring beperkt zich tot het reizen met een auto, en met 2 kinderen. Twee campers is natuurlijk een mogelijkheid, je kunt bij verschillende organisaties offertes op gaan vragen, voor tickets en cmaperhuur. Ik hoor altijd goede ervaringen over Tioga tours. In het hoogsieozen zullen de tickets niet echt goedkoop zin. Soms loont het om vanuit Brussel te vliegen, of van Dusseldorf.

Stippel eerst een route uit, dan weet je waar je naar toe moet vliegen. Het gebeurt erg vaak dat mensen tickets kopen en bij het plannen van de route tot de ontdekking komen dat het handiger was geweest op een andere stad te vliegen.
Hoe lang willen jullie gaan? en wat wil je nog meer bekijken behalve Las Vegas en de Grand Canyon?

Beide liggen in het zuidwesten, en niet in het midwesten trouwens, je topic zal wel verplaatst worden.

Marianne
#2 - 18-11-2010, 21:40 uur

ruud

Hoi Maddie

Ik ben al elf keer door Amerika gereden in een camper waarbij mijn reisgezelschap diverse samenstellingen heeft gehad.
Wij hebben dit jaar met zes volwassenen rondgereden in een camper van Cruise America en het was goed te doen.
Hoewel jouw reisgezelschap uit acht personen bestaat lijkt het mij mogelijk om alles in een grote camper te vervoeren.
Ik weet niet hoe je financiele situatie is maar je begrijpt dat 1 camper vele malen goedkoper is dan 2.
Kijk in dat geval eens op de site van Cruise America (meestal de goedkoopste en zeker de grootste)
Type C 30 heeft een bed achterin voor twee volwassenen, een bovenslaper voor twee volwassenen, een driezitsbank voor twee volwassenen en de tafel als slaapplaats voor twee kleinere kinderen.
Ik geef toe het wordt vol, maar ik weet niet of je bereid bent enkele ongemakken voor lief te nemen als je daardoor al snel
1500 euro bespaart voor een tweede camper. Het is een overweging waard.
Ruud.
#3 - 24-11-2010, 11:15 uur

Old Faithful

Is een bijzettentje kopen bij Walmart nog een optie?
#4 - 24-11-2010, 12:30 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15