Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reis san francisco-seattle oktober

Discussie gestart

Hans Lemmen

Beste allemaal,

Ik ga eind september weer naar the states voor 3 weken. De eerste week verblijf ik in de buurt van Monterey. Heeft iemand nog leuke onbekende tips voor mij? Ik ben er al een s geweest en heb al een aantal trekplpeisters gezien.
Vervolgens gaan wij naar Yellowstone en van Yellowstone naar Seattle. Hiervoor hebben we niet veel tijd, maar 2 weken. Ik weet dat het krap is maar het scheelde zo ontzettend veel geld voor de tickets.
Heeft er iemand nog tips voor het verblijf bij Yellowstone en andere tips op deze route?
Groet,
Hans
#1 - 24-06-2008, 11:18 uur

Marianne

hallo Hans,

Voor Yellowstone moet je minstens 3 dagen uittrekken. Denk er aan dat in oktober de voorzieningen en de overnachtingsmogelijkheden al vele midner zijn. wil je in het park overnachten dan zul je op tijd moeten boeken. Je hebt ook kans op sneeuw, dus plan alles ruim

Hoe wil je naar Yellowstone reizen, via Grand Teton? Je zult hoe dan ook 2 of 3 dagen voor de reis moeten rekenen vanaf Monterey.

Dan kun je met 1 tussenstop naar Washington, of je rijdt via Glacier NP. In ons reisverslag 2006 kun je tips vinden voor de omgeving van Seattle.

Je kunt ook Yellwostone overslaan en via Lassen Volcanic, Crater Lake en een deel van de kust naar het noorden rijden.

Marianne
#2 - 24-06-2008, 13:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15