Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis vanaf Denver juli 2006

Discussie gestart

peter28

goedemiddag,

Wij willen in juli 2006 een week of 4 reizen vanaf Denver en via o.a. Rocky Mountains NP, Aspen, Salt Lake city, Jackson, Grand Teton, Yellowstone, Cascades NP (kent iemand dat park, moet heel mooi zijn!), Mt. Rainier NP en Olympic NP (hoe is het weer daar doorgaans in juli, veel regen????)
naar Seattle.

Kunnen jullie mij wat tips geven mbt hoeveel dagen ik in welk park moet verblijven zodat we het voldoende kunnen bekijken? We houden erg van wandelen, maar ook weer niet al te lange tochten. Een wandeling van 2-4 uur is ok!

Verder nog tips mbt bezienswaardigheden onderweg?

Hebben jullie trouwens ook nog tips mbt (goedkope) vluchten naar Denver eventueel inclusief autohuur?
Ook willen we graag zoveel mogelijk overnachten in motels of lodges vlak buiten de parken of in de parken. Hoe kan ik dat het beste regelen? Zelf via Internet of via een touroperator.
Nog tips qua accomodaties? We houden van schone, gezellige accomodaties, 3-4
sterren.

Alvast bedankt!

Peter
#1 - 25-10-2005, 17:56 uur
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 17:58 uur door peter28 »

Pieter79

Het is denk ik absoluut het goedkoopste om motels/overnachtingen buiten de parken te regelen. In Juli zit je wel in het hoogseizoen, dus echt goedkoop zal het niet zijn (schat zo'n 120 USD per nacht voor 2 pers.). Hou er rekening mee dat de goedkopere hotels of motels volgeboekt zijn.

Een goedkope vlucht zal waarschijnlijk wel met US Airways kunnen, maar je hebt dan wel een overstap in Philadelphia of Dulles (Washington).

Ik kan je geen tips over dat gebied geven, ben er zelf nooit geweest (wel net ten noorden in Canada bij Calgary/Banff/Vancouver)

Welkom op het forum trouwens!
#2 - 25-10-2005, 18:46 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Vegas

Ik ga volgend jaar ook een gedeelte van jullie reis maken. Ook vanuit Denver http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=2;action=display;threadid=1214

Vliegticket heb ik online via KLM geboekt a €560,= alles inclusief.

De motels/hotels kun je best ter plekke doen. Er zijn er voldoende.
Hoewel het best druk kan zijn in juli inderdaad.
Ik ga in mei, veel minder druk. Tijdens eerdere reizen naar Amerika heb ik altijd alleen het ticket geboekt en autohuur. Verder niets gepland. Motels altijd ter plaatse geregeld, gaat uitstekend.
Via http://www.nps.gov/ kun je meer info over de parken en hun accomodatie vinden.
#3 - 25-10-2005, 21:40 uur

peter28

Bedankt Vegas en Pieter voor jullie reactie en tips!
Ik ga ermee aan de slag!

Nog meer tips, forumleden? Alles is welkom!


#4 - 28-10-2005, 14:05 uur
« Laatst bewerkt op: 28-10-2005, 14:07 uur door peter28 »

stinger

Prachtige route!!

Hebben wij in juni 2005 gedaan.
Wij zijn naar Denver gevlogen,en toen naar het zuiden van Colorado gereden.Langs,ouray,silverton,Durango,echt prachtig!!! toen naar Arizona,nevada,utah,salt lake city vond ik niet echt bijzonder,1 dag is voldoende daar!!toen zijn we naar bear lake gegaan,echt een leuk klein plaatsje op de grens van idaho en utah.vanuit Bear lake naar Jackson hole,te gek dorp!!!
terug naar colorado,Rocky mountain park,vond ik echt waanzinnig mooi,ik had er graag 2 dagen gebleven,maar we zijn er maar 1 dag geweest!!ik zou je aanraden daar 2 dage te blijven en aangezien je van wandelen houd kan je je hart ophalen daar!!toen zijn we naar aspen gereden,vond ik persoonlijk niks aan,veel te duur,en parkeren daar is een probleem.wel leuk om gezien te hebben,maar daar heb je alles mee gezegd.

7 jaar geleden zijn we ook in grand teton park en yellowstone geweest,zeker aan te raden,volgend jaar gaan we deze ook weer bezoeken.
ook hebben we toen mnt rainier en olympic  gedaan,ook erg mooi!!ik weet zeker dat je een toffe reis zal hebben!!

met vluchten kan ik je helaas niet helpen,ik woon namelijk zelf niet in nederland.maar succes met je verdere planning.

groetjes stinger
#5 - 30-10-2005, 03:33 uur

jaborg

We hebben gevlogen met continantal. 800 euro pp.
keuze motels/hotels zijn er zat. Wij keken al vanaf de buitenkant hoe het eruitzag. En je kunt rustig vragen of je de kamer eerst mag zien. In de periode dat je gaat zijn de prijzen niet echt laag, Maar een motel 8 is best te doen zelfs voor een paar nachten. Ze hebben trouwens bij motel 8 boekjes waar al hun motels instaan met prijzen. Motel 6 is meer voor de doorreis.
1 afrader; motel 8 bij Denver Airport.
#6 - 07-11-2005, 13:51 uur

Flying Dutchman

Als je brinta pap, en (extra zoute) drop voor me meeneemt haal ik jullie af van het vliegveld en breng ik jullie naar je hotel in Denver!!

running out of dutch stuff over here damn it!  ;D

FD
#7 - 13-12-2005, 09:43 uur

Loek

Als je brinta pap, en (extra zoute) drop voor me meeneemt haal ik jullie af van het vliegveld en breng ik jullie naar je hotel in Denver!!

running out of dutch stuff over here damn it!  ;D

FD

Even bij Eefje in Denver nieuw stuff kopen dan.   ;D
#8 - 13-12-2005, 21:53 uur

Flying Dutchman

 Ja zat ik ook aan te denken.. Binnenkort maar weer even langs gaan.. Maar ben Nederlands genoeg om het liever gratis te krijgen!!
;D


FD kerst3
#9 - 13-12-2005, 22:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15