Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis westen zomer 2012

Discussie gestart

sylvi

Nog ver weg maar toch al veel aan het denken over welke route.
Moeilijk want we willen veel zien maar niet te grote afstanden reizen en genoeg rust voor de kinderen.
We willen maximaal 17 dagen weg.

Komen nu op :

2 nachten  San Francisco
2 nachten  Yosemite
2 nachten  Sequoia
1 nacht      Death Valley
2 nachten  Las Vegas
1 nacht      Grand Canyon
2 nachten  San Diego
2 nachten  Los Angeles


Tussen Grand Canyon en San Diego zouden we dus nog ergens een stop moeten hebben :-\
.
Wie heeft er een optie?
#1 - 26-01-2011, 10:16 uur

Tet14

Je wil Tioga pass niet missen denk ik en de prachtige rit langs de Eastern Sierras dus ik zou doen:
3 nachten San Francisco (is maar 2 volle dagen)
2 nachten Yosemite
1 nacht tussen Yosemite en Death Valley (bv slapen in Lone Pine)
2 nachten Las Vegas
1 nacht GC (Las vegas naar Grand Canyon, dan een nacht aan de rim en de volgende dag naar Sedona)
2 nachten Sedona
Dan de lange rit naar San Diego. 8 uur maar best te doen.
2 nachten San Diego
2 nachten Los Angeles.
Tet
#2 - 26-01-2011, 11:33 uur

sylvi

Dank voor je reactie.
De rit van 8 uur naar San Diego is voor onze kids te lang ben ik bang.
Zou daar dus graag nog een stop hebben, maar zie zelf niet zo goed waar dat goed zou zijn.
Wat ik verder begrijp is dat je via de Tioga pass en de Eastern Sierras dus niet in Sequoia komt ?

Staat op dit forum erg veel te lezen.Gaat veel tijd in zitten,maar doe mijn best om geen dubbele vragen te stellen.
#3 - 27-01-2011, 13:23 uur

Tet14

Geen probleem met dubbelle vragen. Je vraagt maar wat je wil. Tenslotte wil je alles uit je reis halen.
Ik zou Seki (Sequoia-KIngs Canyon NP voor een andere reis bewaren. Is een omweg en je kan ook grote bomen zien in Mariposa Grove in Yosemite NP. Die kunnen General Sherman niet overtreffen maar zijn ook mooi.
Rijden in de USA is iets anders dan rijden in Nederland/Belgie. Zie maar hoe ver je komt op weg naar San Diego. Je vindt overnachtingsplaatsen in Gila Bend, Yuma en El Centro. Tussen El Centro en San Diego is niet veel mee maar wel een prachtige interstate route door de bergen vanaf Ocotillo.
Tet
#4 - 27-01-2011, 16:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15