Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisroute (eerste draft)

Discussie gestart

jelledaems

Hoi iedereen,

Ik zou graag in september een reis doorheen het Westen van de USA afleggen. Ik ben 25 jaar oud en momenteel heb ik nog geen reisgezellen gevonden. ik hoop dat ik er nog kan vinden, en anders ga ik deze reis alleen doen. De tijdsduur zal wellicht drie tot vier weken zijn.

Ik ben nu een mooie route aan het vastleggen stilletjes aan en had eens graag jullie mening geweten over deze route:

Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon - Page - Lake Powell - Monument Valley - Bryce - Death Valley - Yosemite NP - San Fransisco - tussenstop op scenic route - Los Angeles

Welke tips hebben jullie verder nog? Waar kan ik het beste overnachten? Kan ik deze best op voorhaand vastleggen of kan ik op de moment zelf ook nog zien waar ik ga slapen? Heeft er iemand misschien een interessantere route vastgelegd.

#1 - 03-07-2007, 16:24 uur

Ebelix

Het voordeel van het vastleggen van de overnachtingen is dat je 's avonds precies weet waar je naartoe moet en scheelt zoeken. Zeker mbt de plekken die je gaat bezoeken is het verstandig om hotels te boeken. Doe dit op de websites van de hotels en dan kan je altijd de overnachting nog annuleren.

Het voordeel van niks reserveren is dat je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt maar je moet altijd in je achterhoofd houden dat je nog een hotel moet zoeken voor de overnachting.

Ik mis in het rijtje Zion NP, Moab en Las Vegas. Kijk maar eens verder op dit forum hoe je je reis beter kan stroomlijnen.

Veel succes.
#2 - 03-07-2007, 17:05 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15