Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reisroute las vegas, zion, bryce, moab, monument valley, grand canyon 2017

Discussie gestart

black adder

hey Cees en Old faithfull, ongeloofelijk bedankt voor de hotel tips, die gaan we zeker al eens bekijken.
In Las Vegas hoeft het voor ons ook niet op de strip te zijn, maar wel een hotel dat er op wandelafstand ligt (een half uurtje wandelen is geen probleem) en met gratis als dat bestaat daar parkeergelegenheid. zodat we niet met de auto naar de strip moeten. Als jullie daar nog tips over moesten hebben, altijd welkom. Nogmaals hartelijk bedankt voor de tijd en moeite om 4 onwetende Belgen verder te helpen  ;)
mvg
Geert
#16 - 26-06-2016, 13:25 uur

black adder

normaal is de planning voorzien van 29 april, maar ms dat we een weekje of 2 later gaan, ivm betere temperaturen en iets langer licht.... een goed idee ?
#17 - 26-06-2016, 17:15 uur

Cees A

Die 2 weekjes die je later wil gaan zullen in die regio v.w.b. het weer niet zo veel uitmaken.
De temperaturen zijn daar begin mei ook al goed en die kortere dagen vallen ook best mee.
Half mei is de zonsondergang maar 10 minuten later dan begin mei. Zie: ---> http://www.sunrisesunset.com/USA/Nevada.asp

Denk nog eens even goed na over dat half uur lopen van je (eventuele) hotel naar de strip
Op de dag(en) dat je de strip gaat bekijken loop je al genoeg.
Van Mandalay Bay naar Stratosphere Tower is het bijna 8 km. Op en neer 16 km dus.
Tel daarbij de nodige km die je naar of in de hotels loopt en ik denk dat je dan aan ruim 20 km komt.

Ik zou een hotel nemen op redelijke afstand van de strip, gewoon met de auto naar de strip rijden en je auto daar in de parkeergarage van een hotel parkeren.
Je kunt ook gratis in de garage van de Fashion Show Mall (een groot winkelcentrum tegenover het Wynn hotel) parkeren
Let op: Tot begin deze maand kon je bij iedere parkeergarage van ieder hotel zo naar binnen rijden en je auto gratis parkeren.
Nu echter moet je bij hotels van de MGM groep parkeergeld betalen. Andere hotels kijken nog even de kat uit de boom.
Op deze kaart zie je welke hotels tot de MGM groep horen: ---> http://www.vegastodayandtomorrow.com/monopoly.htm

Wat ik zelf altijd doe: Ik verdeel de strip in 2 stukken, een zuidelijk en een noordelijk.
Het zuidelijke deel loopt voor mij van Mandalay Bay tot Bellagio of Ceasars Palace en het noordelijke deel van Ceasars Palace tot Stratosphere Tower
Om het noordelijke deel te bekijken parkeer ik mijn auto in de garage onder de Fashion Show Mall.
Om het zuidelijke deel te bekijken parkeer ik 'm op het parkeerterrein bij Tropicana.

Voor de shoppingliefhebbers in je reisgezelschap is het goed om te weten dat er naast de eerder genoemde Fashion Show Mall nog 2 grote outlet centers zijn.
Een van de outlets ligt ten zuiden van de strip: ---> http://www.premiumoutlets.com/outlet/las-vegas-south/map
De andere ten noorden van de strip, bij Downtown: --> http://www.premiumoutlets.com/outlet/las-vegas-north/map
Fashion Show Mall: ---> https://www.thefashionshow.com/en/directory/map.html
#18 - 26-06-2016, 21:06 uur

black adder

hey Cees, dank u wel, is er altijd voldoende plaats in de parkeergarages ? Ms dat we de laatste dagen wel een hotel nemen vlakbij de strip en dan de auto in de parkeerplaats van het hotel zetten,
#19 - 26-06-2016, 23:37 uur

black adder

Wat is een faire prijs voor een vliegtuigticket retour Amsterdam - Las Vegas ?
#20 - 27-06-2016, 02:54 uur

Terpies

Voor 29 april - 12 mei vind ik nu €733 pp
#21 - 27-06-2016, 03:41 uur

Hans B

563 euro
#22 - 27-06-2016, 08:03 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Cees A

Ik ga met Hans mee.  Ik ben ook van mening dat je voor mei voor minder dan 600 euro retourtickets naar Las Vegas moet kunnen kopen.
Wacht trouwens nog even met tickets kopen.
De echte aanbiedingen voor de periode waarin jullie gaan komen pas in het najaar en/of rond de jaarwisseling.

Parkeren in de parkeergarages bij hotels op de strip is geen enkel probleem. Die garages zijn groot genoeg.
 
#23 - 27-06-2016, 10:19 uur

black adder

misschien een andere datum, mei is misschien niet mogelijk wegens werktoestanden :( 
eventueel september (16-29) is dit ook een goede periode qua weer en drukte van andere
toeristen ?
mvg
#24 - 27-06-2016, 20:00 uur

Hans B

Topic Poster wil graag in de mei vakantie.
#25 - 28-06-2016, 08:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

black adder

?????
#26 - 28-06-2016, 12:44 uur

black adder

aangepaste datum, waarschijnlijk eind september begin okober de rondreis ipv in Mei.
Is dit ook een goede periode qua drukte en temperatuur ?

mvg
#27 - 28-06-2016, 21:10 uur

Hans B

hey iedereen, dit is onze route/reisplan voor volgend jaar Mei (in het Engels)
Indien er mensen die deze route ook gemaakt hebben of gaan doen, elke tip is welkom.

Dit heb je toch echt zelf geschreven als start van je topic.
Vandaar.
#28 - 29-06-2016, 13:27 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

aangepaste datum, waarschijnlijk eind september begin okober de rondreis ipv in Mei.
Is dit ook een goede periode qua drukte en temperatuur ?

Ja, is een hele prima periode.
Qua temperatuur kan het hier en daar nogal warm zijn, maar dat is het in april ook al.
#29 - 29-06-2016, 13:30 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15