Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reizen in juni???

Discussie gestart

wippelgem

Hey iedereen,

ik lees net dat in de maand juni nog heel veel passen en wegen afgesloten zijn en je soms niet het hele park kan bezoeken door de sneeuw.  :'(
Is dit zo?
Wij gaan van Las Vegas via Monument Valley naar Denver en zo verder via Custer naar Yellowstone, Grand Teton naar Salt Lake city.  ;D (can't hardly wait)
Heeft iemand hier ervaringen mee en hoe viel dit dan mee?
Weet ook iemand wanneer het donker begint te worden in juni in deze streken?  8)

Tnx al op voorhand!
#1 - 06-08-2005, 19:20 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

Bakvet

Ben daar een keer geweest in mei/juni en het viel allemaal best mee. Enkele trails in de bergen waren afgesloten, herinner ik me, of je had speciale sneeuw-uitrusting nodig. De Going to the Sun Road in Glacier NP was nog niet open, maar die staat niet op jouw lijstje.

Uit m'n hoofd gezegd wordt het wat eerder donker dan je in Nederland gewend bent, een a twee uur eerder. Wat de lengte van het daglicht betreft is juni natuurlijk de ideale reismaand.
#2 - 06-08-2005, 22:37 uur
« Laatst bewerkt op: 06-08-2005, 22:48 uur door Bakvet »

Mikke

Stond ook al ergens bij een Alcatraz vraag maar hierbij nogmaals:
http://www.timeanddate.com/
#3 - 07-08-2005, 22:40 uur
Boston 1999, Florida 2003, Florida 2004 en dan eindelijk Westkust 2005!

Bakvet

Waar precies zie je op die website wanneer het donker wordt in juni? 't Is niet dat ik te lui ben om het zelf op te zoeken hoor, maar enige hint kan wellicht alsnog het proces tot een goed einde brengen.
#4 - 07-08-2005, 22:56 uur

Jez

 ;) ;D ;D
#5 - 07-08-2005, 23:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Njit

Waar precies zie je op die website wanneer het donker wordt in juni? 't Is niet dat ik te lui ben om het zelf op te zoeken hoor, maar enige hint kan wellicht alsnog het proces tot een goed einde brengen.

Volgens mij ben je gewoon lui  ;D

1) ga naar http://www.timeanddate.com/
2) Klik bij 'World Time Search' op 'Select Continent'
3) Klik een plaats aan
4) bij de plaats staat Sunrise/Sunset informatie voor de huidige datum
5) via 'Find sunrise and sunset-times for other dates' kun je een andere datum kiezen

 ;D
#6 - 07-08-2005, 23:52 uur

Bakvet

Incredible! Ze vermelden er zelfs bij op hoeveel miljoen kilometer afstand de zon op die datum staat!

#7 - 08-08-2005, 00:18 uur

wippelgem

Waar precies zie je op die website wanneer het donker wordt in juni? 't Is niet dat ik te lui ben om het zelf op te zoeken hoor, maar enige hint kan wellicht alsnog het proces tot een goed einde brengen.

Volgens mij ben je gewoon lui  ;D

1) ga naar http://www.timeanddate.com/
2) Klik bij 'World Time Search' op 'Select Continent'
3) Klik een plaats aan
4) bij de plaats staat Sunrise/Sunset informatie voor de huidige datum
5) via 'Find sunrise and sunset-times for other dates' kun je een andere datum kiezen

 ;D


fantastisch,

khad al eens naar die site gaan zien maar 'k kon er gelijk niet zo goed aan uit!
Nu gaat dat zeker wel lukken!
Eerst gaan werken  :( en dan vanavond verder plannen en organiseren!!!!

tnx
#8 - 08-08-2005, 07:50 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15