Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reizen met z'n 8'en

Discussie gestart

emporionelis

Mijn vriendin en ik gaan half september richting west America voor onze vakantie.
Nu is het idee geopperd om volgend jaar met 8 man die kant op te gaan. :o
Dus jullie begrijpen al dat wij als een soort scouts voorop worden gestuurd om dit te bekijken.

Het gezelschap zal bestaan uit de ouders van mijn vriendin met daarbij 3 dochters en aanhang (leeftijd vanaf 25+)
Hoewel de interesse vrij gelijk zijn, is de vrees dat het gezelschap misschien wat groot is voor een dergelijke reis/vakantie. :D

De bedoeling was om 2 weken lang met iig 2 auto's door west USA te rijden en te verblijven in hotels/motels.

Ik zou graag jullie mening hierover willen weten.

Bij voorbaat dank

Groet   Niels
#1 - 03-08-2010, 15:47 uur



Matthe

Campers? Lijkt me handig met zo'n groot koppel,
en anders grote wagens daar je toch een paar duizend kilometer in de wagen zal zitten?
#2 - 03-08-2010, 18:36 uur

djengo

Gezellig! Moet kunnen, als je maar grote auto`s huurt.
#3 - 03-08-2010, 20:02 uur

Tet14

2 Standard SUV's zal best gaan. Je kan ook full size SUV's huren maar dan betaal je wel veel meer. Je kan toch best met zijn vieren op vakantie in bv een Volvo XC90?  Zo'n soort auto wordt in de USA beschouwd als een standard SUV. Je kan ook 2 minivans huren maar dat lijkt het steeds of je de familie naar een voetbalwedstrijd brengt ;)
#4 - 03-08-2010, 20:57 uur

emporionelis

Bedankt Heren,

Ik weet zeker dat wij er wel uitkomen wat de auto's betreft en het zal zeker geen minivan zijn ;)
Denken jullie dat er genoeg te doen is voor iedereen? als wij het bekende rondje afleggen kan dan iedereen plezier hebben?
hebben jullie ervaringen met mensen die zich na de 3e park helemaal kapot gingen vervelen bijvoorbeeld?

Het is een beetje overdreven, maar wij willen gewoon polsen wat de ervaringen zijn.

nogmaals dank voor de info :afro:
#5 - 03-08-2010, 21:35 uur



Tet14

Je kan natuurlijk ook nog een weekje doorbre ngen in Disneyland, 6Flags en Seaworld. Misschien zelfs Legoland.....maar de parken vervelen niet gauw ook al omdat ze allemaal verschillend zijn.
#6 - 03-08-2010, 22:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15