Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rent A Wreck (Huur een wrak)

Discussie gestart

BikeAngel

Wie heeft er ervaring met het autoverhuurbedrijf Rent A Wreck?
www.rentawreck.com

Wij zijn van plan om volgend jaar voor 4 weken een auto te huren bij dit bedrijf i.v.m. de veel lagere tarieven dan de reguliere verhuurbedrijven (Alamo, Hertz e.d.)

Over de Noorse rent a wreck heb ik al veel positieve berichten gehoord.
#1 - 18-11-2004, 10:21 uur

Bakvet

 ???
Zaken die mij zouden benieuwen:

Hoeveel scheelt het? Is dat inclusief verzekering?
Kan je schade afkopen?
Zijn ze 24 uur open?
In welke 'Hood zitten die Bros?
Komen ze met een nieuwe auto voorrijden als de jouwe stuk is?
Mag je ermee "Out of state"?
Betaal je per gereden mijl of zijn alle mijlen inbegrepen?

#2 - 18-11-2004, 21:08 uur

heivalido

Ik zou eerder kiezen voor "buy a wreck" zo,n oude verkleurde Buick Regal uit 82 of zo hahahahaha en na de vakantie gewoon weer verkopen, of dumpen hahahaha
#3 - 18-11-2004, 23:50 uur

Chiefram

Zonder dollen, ik denk dat ik mijn eerste auto die ik zometeen wil gaan kopen, een '70 er zal worden en dan zo'n bruine station wagon van Oldsmobile of Ford. Je kent ze wel, zo'n family car met houtschildering aan de zijkant! LOL!



Ik vind dat kicken!!!  :D

Gewoon even voor de gein en tot ik mijn geld vanuit nederland 'vrij' heb, dan gaan we weer over tot de orde van de dag, hahaha...
Maar bij aankomst staat er in iedergeval voor de eerste drie weken een Cadillacje Sedan de Ville (of gelijkwaardig) klaar...  ;)
#4 - 19-11-2004, 10:04 uur
« Laatst bewerkt op: 19-11-2004, 10:09 uur door Chiefram »

heivalido

gewoon een van een budget van onder de $1000 hahahahahaha. In Florida kennen ze toch geen APK, als je lichten het doen en je gordels aan hebt is het goed  ;D
#5 - 21-11-2004, 18:46 uur

heivalido

Maar wat moet ik me bij Rent-a-Wreck voorstellen.

Zoiets als dit of zo???


For Rent: Beautifull Pontiac Bonneville Luxury vehicle
$20 a year including Gold Insurance and free tow service.
#6 - 21-11-2004, 20:40 uur
« Laatst bewerkt op: 21-11-2004, 20:41 uur door heivalido »

Sbull

Ik wil hem wel huren maar wel met een volle tank benzine
#7 - 21-11-2004, 20:57 uur

heivalido

Is prima, dat loopt er toch gelijk weer uit.
#8 - 21-11-2004, 20:57 uur

Chiefram

Hahaha...

Trouwens, ik vind de auto's die ik heb gezien op Internet in de US erg duur geworden, de laatste tijd. Ik ben een beetje aan het kijken naar zo'n lekkere aso bak, bijvoorbeeld zo'n loei van een Amerikaanse Ford Ltd uit de jaren eind '60, begin '70. Dat zijn van die lekkere station wagons.

Ten eerste worden er maar heel weinig van dit soort (of gelijkbare) station wagons aangeboden en als ze er zijn: de goedkoopste die er nog een beetje normaal uit zag, kostte al bijna 7,000 dollar!

<SLIK>

Ik ga verder zoeken! LOL!
#9 - 22-11-2004, 13:52 uur

Yessica

Ik zit toch serieus te overdenken een auto te huren bij rent-a-wreck. De auto's die je bij andere bedrijven huurt zijn maxiamaal een half jaar oud, deze zijn misschien 1 - 2 jaar oud. Ik ga ze even uitproberen in San Fransisco. Ik ben daar in september bijna een week en ik wil 1 dagje een auto huren voor de omgeving van San Fran want de stad zelf doe ik uiteraardte voet of met OV.
Volgens mij zijn ze best betrouwbaar, ze adverteren nu ook met de naam " don't let the name fool you"  en leggen ook uit dat ze met hun grappige naam wat meer bekendheid willen krijgen.

Ervaringen wissel ik t.z.t wel uit!
#10 - 30-05-2007, 13:42 uur



Mrjn

Wij hebben in 1999 een auto gehuurd via Rent-a-Wreck in Washington DC. Het was inderdaad een wat oudere auto, maar de service was prima en we hebben geen probleem gehad met deze auto. Prima karretje.
De verhuurders kwamen ons zelfs ophalen bij een metrostation omdat hun verhuurplek niet met openbaar vervoer te bereiken was. Het was goedkoper dan de grotere bedrijven en voor ons het fijnst omdat ze het (net als wij) raar vonden dat de grotere verhuurders eisten dat de extra bestuurder ook een creditcard had.
Maar wij waren dat jaar nog zo dom om in Amerika pas een auto te huren ipv alvast in Nederland. En uiteindelijk was het natuurlijk wel duurder dan alles alvast in NL regelen. En ik heb geen idee of RaW inmiddels ook vanuit NL te huren is en of dat echt goedkoper is.
#11 - 30-05-2007, 14:54 uur

jaborg

In nummer 23 van de autoweek staat deel 1 van een reis door Utah met Rent  a Wreck
Volgende week deel 2
#12 - 13-06-2007, 23:35 uur

BbimmerR

In nummer 23 van de autoweek staat deel 1 van een reis door Utah met Rent  a Wreck
Volgende week deel 2

Klopt ja, heb deel 2 ook al gelezen, erg leuk stukje!
#13 - 14-06-2007, 09:06 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Ine

Ooit in Hawaii een "rent-a-wreck" gehuurd. Het zag er niet uit, was echt een wrak, maar we kregen de garantie dat die goed zou rijden, wat inderdaad het geval was voor die 4 dagen.

Maar, voor een rondreis wordt het heel wat anders. Je kunt bij pech niet makkelijk terugvallen op bijv. een vervangende auto (wat bij de grotere wel kan, uit eigen ervaring). Bovendien is de keuze van welk soort auto voorradig is heel beperkt.

Leuk als je lokaal een auto nodig hebt, niet als je 4 weken gaat rondrijden.
#14 - 14-06-2007, 10:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15