Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reserveren Arizona en Zuid Utah

Discussie gestart

yvanoff

Hallo allemaal,
Ik ben een route aan het uitstippellen voor begin juni (12 dagen)
Nu is de vraag moet je voor deze periode motels rond de parken op voorhand reserveren???(Ik bekijk het liever van dag tot dag)
Ik kan me voorstellen dat het rond deze periode best druk kan zijn.
Alvast bedankt voor de reacties!! :-\
#1 - 30-01-2008, 15:51 uur

hdeweert

Hoe dichter bij het park hoe duurder het word en hoe drukker. Als je zeker dicht bij een park wilt overnachten is reserveren het beste. Wil je na aankomst graag zoeken naar een goedkope slaapplaats dichtbij een park dan zou ik niet reserveren. De kans is dan wel groot dat je een flink eind van het park af komt te zitten.  Vooral rond Brice is het hotel aanbod niet erg groot.
Harm
#2 - 30-01-2008, 16:03 uur

Pedro

Wij gaan dezelfde periode en heben in alle plaatsen al de overnachtingen geboekt.
Annuleren kan vaak nog kosteloos 24 of 48 uur van tevoren.
Heb daarmee goede ervaringen via expedia.nl
#3 - 30-01-2008, 16:58 uur



MiamiHeat

Wij ook....op een paar nachten na alles van te voren geboekt (5 t/m 24 juni) en idd kan je, indien nodig 24/48 uur van te voren cancellen.

#4 - 30-01-2008, 17:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15