Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reserveren hotels

Discussie gestart

Wuppie

Ik heb zojuist een hotel gereserveerd in Death Valley. Maar is het nu de bedoeling dat dat al betaald wordt? Dat is meestal toch pas bij aankomst?

En als we dat wel nu al moeten betalen, krijg je alles dan terug als je eventueel zou annuleren?
#1 - 10-06-2009, 15:21 uur

jerbia

Bij Furnace Creek Ranch en Stovepipe Wells wordt inderdaad de eerste nacht +tax  meteen van je CC afgeschreven. Bij annulatie (tot 48 uur voor de gereserveerde datum) krijg je het volledige bedrag op je cc teruggestort.
#2 - 10-06-2009, 15:34 uur
« Laatst bewerkt op: 10-06-2009, 15:38 uur door jerbia »

Wuppie

Ok thanx!

Weet je toevallig of dat bij de andere parken ook zo is, of alleen daar?
#3 - 10-06-2009, 15:42 uur

Marianne

Ik heb zojuist een hotel gereserveerd in Death Valley. Maar is het nu de bedoeling dat dat al betaald wordt? Dat is meestal toch pas bij aankomst?

En als we dat wel nu al moeten betalen, krijg je alles dan terug als je eventueel zou annuleren?
De eerste nacht wordt bij Xanterra inderdaad direct van je CC betaald en teruggestort als je tijdig annuleert. Dit staat op de site van Xanterra, en waarschijnlijk ook in je bevestiging. Dit geldt voor alle parken die je via Xanterra boekt. Voor Yosemite, via www.yosemitepark.com geldt iets vergelijkbaars, zie hiervoor de cancellation policies.
Ik vind het altijd wel prettig dat al een deel betaald is, dat spreidt de uitgaven en de koersrisico's, en je hoeft ter plekke niet zoveel van je CC te betalen.

Marianne
#4 - 10-06-2009, 15:51 uur

Ebelix

Ook bij Chicos lodge in Big Bend National Park in Texas wordt de eerste nacht plus tax gelijk afgeschreven van je cc. Volgens mij is dit policy in alle Nationale Parken.
#5 - 12-06-2009, 18:26 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Benneke

Ik heb zojuist een hotel gereserveerd in Death Valley. Maar is het nu de bedoeling dat dat al betaald wordt? Dat is meestal toch pas bij aankomst?

En als we dat wel nu al moeten betalen, krijg je alles dan terug als je eventueel zou annuleren?

Dit is naargelang aan welke "rate" je reserveerde , kijk maar is op de website's van hotels ,
meestal krijg je "special internet rate" , maar ook een "advance purchase" rate welke meestal nog 10$ goedkoper is dan de internet rate ,
welke meestal de goedkoopste is als je géén AAA of senior korting geniet ( of corporate )
Als je deze advance purchase rate boekt wordt die direct van uw rekening gehouden , of op een bepaalde datum , bv één maand voor uw verblijf .
Als je gewoon reserveert wordt er meestal bij het inchecken een bepaald bedrag op uw creditkaart " gereserveerd ( pending ) zodat ze zeker zijn van provisie op de rekening .
ééns uitgechecked wordt gewoon het juiste bedrag afgenomen .
Ieder hotel heeft meestal andere regels kwestie van annulatie , maar hier heb ik weinig ervaring mee daar ik nog nooit diende te annuleren .


#6 - 15-06-2009, 03:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15