Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

restaurants rondreis

Discussie gestart

iverson

Hey iedereen

Ik ben nog op zoek naar een aantal goede restaurants om te gaan eten op ons rondreis... hiermee bedoel ik van die echte gezeligge amerikaanse steakhouses, sizzlers,...
's morgens hebben we meestal altijd ontbijt in ons hotel (weet dat het niet veel is maar het is toch iets), 's middags zijn we tevreden met een kleine snack (subway, domino's)
maar 's avonds willen we dus iets uitgebreider gaan tafelen....

Wie kan ons lijstje verder aanvullen, ook tips ivm bufetten in Vegas zijn welkom!

LA (hollywood) : hier zitten we vlak bij mijn favoriet fast food restaurant in and out en er is ook een Hooters  ;)
Blythe : ?
Sedona : ?
Tusayan : ?
Page : dam bar and grill
Page : ?
Bryce canyon NP : ?
Zion canyon NP : spotted dog cafe
Las Vegas : ?
Las Vegas : ?
Las Vegas : ?
Bishop : Sizzler
Oakhurst : ?
San Francisco : the rainforest cafe
San Francisco : bubba gump
San Simeon : ?
Universal studio citywalk : bubba gump

alvast bedankt!

iverson
#1 - 31-12-2008, 14:47 uur

hdeweert

Hallo Iverson

Het hangt allemaal van je eigen smaak af waar je eet. De een vind een Mc al geweldig en de ander wil een uitgebreid buffet.
In elke stad of dorp is een keur aan restaurants te vinden. Van gewone fastfood tot restaurants waar je zonder stropdas niet word toegelaten.

Kijk voor de Las Vegas buffets of steakhouse
http://www.outbacksteakhouse.com/

http://www.a2zlasvegas.com/food/buf-list.php3
 kijk verder eens op de USA4ALL site
http://www.verenigdestaten.info/review/review_categories_yahoo_cats2.php?category=Restaurants

misschien zit er wat voor je tussen.
Harm
#2 - 31-12-2008, 17:17 uur

Mrjn

Wij hebben in Las Vegas bij het Harley Davidson Cafe gegeten. Ik had een heeeerlijke bbq brisket sandwich. Dus dat is een aanrader. En we hebben een keer bij Toby Keith's I love this bar & Grill in Harrah's gegeten. Luide countrymuziek en mensenkijken is vermakelijk, maar verder niet heel bijzonder eten.

Wij nemen altijd de Rough Guide van de regio waar we zitten mee. Daar staan ook vaak aanraders in om te eten. Dat zijn meestal niet de ketens, maar kleinere plaatselijke restaurants. En die zijn ons eigenlijk altijd goed bevallen. Ik ben wel een beetje klaar met die Amerikaanse ketens, om eerlijk te zijn. Het maakt mijn vakantie bijzonderder om daar niet te eten. Maar goed, dat is mijn mening.

Van de plaatsen die jij noemt, ken ik geen lokale restaurants, dus daar kan ik je geen tip van geven.
#3 - 31-12-2008, 19:04 uur

Mickey99

Wij vonden in Las Vegas het buffet van het Planet Hollywoodhotel echt een aanrader, ik denk dat we daar komende vakantie weer een keer heerlijk gaan eten.
#4 - 01-01-2009, 17:08 uur

djengo



Hoi,

wij zijn een keer bij Bubba Gump geweest, leuk om een keer te eten. Wij vonden het eten niet bijzonder(was ergens bij de smoky mountains).
Wij vinden de subway voor een broodje goed. Voor restaurants applebees, outback steakhouse en voor een echt avondje uit de www.meltingpot.com(fondue restaurant).

alvast veel plezier

#5 - 02-01-2009, 16:57 uur

Zofsky

Hoi,

In Springdale (Zion) zit een heel leuk tentje wat Oscars heet. We hebben daar heerlijk gegeten 's avonds en 's ochtends terug gegeaan voor het ontbijt. Ze wisten nog precies welke soorten bier de mannen allemaal lekker vonden.
Echte aanrader! Klein tentje, ze serveren hamburgers en dergelijke en ook mexicaans eten.  :)

Wat je zeker niet moet doen is aan de hoofdweg in het centrum van sedona naar het mexicaanse restaurant gaan, daar was het eten koud en er zat zelfs garen  :o in mijn eten. Ik liet het aan de bediening zien, en die haalde hun schouders gewoon op en telde 20% tip alvast op de rekening!
Echt heel slecht!
#6 - 03-01-2009, 17:11 uur

Benneke

ff gewoon mijn gedacht hier neertikken ,
 - in-n- out heeft de beste burgers van alle ketens , ideaal voor de snele hap , ( ook altijd leuk om de "date's" daar is af te zien .... )
 - hooters vind'k helemaal niks , je moet er ooit is geweest zijn om er te kunnen van meespreken als man  ;) , maar slechts éénmalig ,
 - sizzlers zijn meestal ok , tenzij in minder goede buurten ,  in Orange County lang een héél goede geweten , Mexicaanse manager die het van bordenwasser had gemaakt tot manager van z'n   
   eigen Sizzler restaurant , die mens kwam mij persoonlijk m'n eten brengen als ik daar was , altijd lekker food , prima saladebar , en perfecte bediening , maar tijden veranderen ...... 
 - TGI friday's vindt'k de max , meestal altijd goeie sfeer én coctails , ook leuk op vrijdagavond als man alléén aan de bar , met een coctail en een bord chickenwings ,
 - als je van vis houdt , in SFO : http://www.cioppinosonthewharf.com/home.html , DE beste cioppino ( google maar is als je het niet zou kennen )
 - als je van vis EN vlees houd , en lekker veel : http://www.agorachurrascaria.com/mainpages/home.html
   dit is in Orange County vlakbij john wayne airport , brazilian steackhouse met saladebar , eeeecht lekker eten , en vééééél !
 - wat altijd ( toch meestal ) ook lekker is zijn de Korean of andere oosterse buffets , "all you can eat" voor een flat rate ,
 - van die kleine mexicaanse restaurants zonder naam zijn meestal ook keigoed , ooit al is groene cactus gegeten ?? lekker ze , maar ik heb dan ook een Mexicaanse makker die me daar naartoe
   neemt , want meestal spreken ze daar géén engels , daar ben je dus niets mee vooruit ,
 - San Simeon , als ik me niet vergis ga je daar niet veel vinden , wel in Cambria ( iets zuidelijker ) langs Hwy 1 .
 - en verder , mijne maat in San Joséé heeft steeds DE beste ribbekes op z'n bbq  ;)
#7 - 07-01-2009, 12:23 uur

jerbia

In LV is het ontbijtbuffet van hotel Paris een echte aanrader. Voor Springdale zou ik inderdaad gaan voor The Spotted Dog of Oscar's Cafe, beiden erg goed (Spotted Dog is duurder en chiquer). In San Francisco hebben wij o.a. gegeten bij Swiss Louis, heerlijk eten én bovendien uitzicht op de zeeleeuwen van Fisherman's Wharf.
#8 - 07-01-2009, 16:35 uur

Mickey99

Die tip van het ontbijtbuffet in hotel Paris in Las Vegas heb ik genoteerd ;)

Naast de keten Outback Steakhouse vinden wij Olive Garden trouwens ook een aanrader qua ketens. Heerlijke Italiaanse gerechten: http://www.olivegarden.com/default_f.asp
#9 - 08-01-2009, 12:34 uur

sandrochka

In Las Vegas het Spice Market buffet in Planet Hollywood.
Ik heb nog nooit zoveel eten bij elkaar gezien!

Sandra
#10 - 08-01-2009, 13:40 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15