Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis 4 weken met Camper en 2 kids: Tips ?????

Discussie gestart

Marber

Hoi mede Amerika gangers ^-^,
wij gaan van de zomer 4 weken met de Camper en 2 jongens van 10 en 12 de West ontdekken.
Hebben jullie Tips / Suggesties ? Do or Don'ts ? / Afstanden acceptabel / ergens langer of korter blijven ?

Ik hoor het graag. :afro:
Groet
Bertus

Amsterdam                       Phoenix                       KM
Phoenix                       Flagstaff                       240
Flagstaff                       GrandCanyon                       129
Grand Canyon   Page (Lake Powell)   225
Page (Lake Powell)   Monument Valley   219
Monument Valley   Mexican Hat                         56
Mexican Hat                       Mesa Verde (+4 landenpt)   203
Mesa Verde                       Moab                       196
Moab                       Torrey / Capitol Reef N.P.   426
Torrey / Capitol Reef N.P.   Bryce Canyon N.P   212
Bryce Canyon N.P   Springdale/ Zion NP   214
Springdale/ Zion NP   Las Vegas                        336
Las Vegas                                                  0
Las Vegas                        Bishop                       435
Bishop                       Yosemite N.P                       209
Yosemite N.P                       San Francisco    306
San Francisco                               0
San Franciso                                                  0
San Francisco    San Simeon                        346
San Simeon                        Santa Barbara    241
Santa Barbara /strand                             0
Santa Barbara    Los Angeles                        154
Los Angeles                                                  0
Los Angeles                        San Diego                        241
San Diego                                                  0
San Diego                        Strand                        64
Strand                                                 0
Strand                                                 0
Strand                       Palm Desert                        196
????                       ???   
Palm Desert                        Phoenix                        418
Phoenix                             Vertrek Amsterdam      
#1 - 27-03-2009, 11:52 uur

Marianne

Hallo, welkom op het forum!

Jullie hebben een mooie route gemaakt, maar ik vind wel dat je in de parken ERG weinig tijd hebt en dat je erg veel parken wilt doen.
Ik zou het heel anders indelen, en misschien ook nog wat overslaan. Waarom zoveel dagen aan het strand? Het is natuurlijk wel leuk om eens het strandleven mee te maken, maar om daar nu dagen te blijven terwijl je je op de rest van de route zo moet haasten vind ik heel jammer.

Waarom van Monument Valley naar Mexican Hat? MH is echt helemaal niets, en het ligt vlakbij MV. Hier kun je een dag besparen.
Je rijdt van Mesa Verde naar Moab en dan de volgende dag al weer verder. Doodzonde, Moab is een leuke plaats en je hebt 2 parken bij Moab waar je op deze manier geen tijd voor hebt. Ik zou hier 3 nachten plannen. Kijk eens in ons 2008-verslag voor onze activiteiten daar (met 2 kinderen).
Zion is een park dat de meeste kinderen wel aanspreekt. Je hebt hier leuke korte wandelingen en ene stuk door de Narrows vinden ze vast ook leuk. Er zijn ook leuke campings, Springdale is een gezellige plaats, dus ik zou daar 2 nachten blijven.
Yosemite is het grootste park op jullie reis, en jullie rijden er nu alleen maar doorheen Ik weet niet precies wat jullie voor ogen hebben bij een dergelijke reis en hoewel het rijden op zich ook al aangenaam kan zijn, zie je de echte hoogtepunten niet op deze manier. Voor Yosemite heb je een probleem als je er voor 15 augustus bent en je hebt nog niets gereserveerd. Als je er na 15 augustus bent kun je nog reserveren. Kijk hiervoor op www.nps.gov/yose .
Minstens 3 nachten, er is erg veel te doen, onze kinderen vinden het geweldig. Zie onze reisverslagen, wij komen er elke keer weer terug.

Marianne
#2 - 27-03-2009, 18:39 uur

Marber

Hallo Marianne,
het gevoel van veel parken hadden we zelf ook al een beetje. We hebben de route uit diverse andere routes semengesteld, vandaar ook MH.
Je tips zijn klasse, we gaan ze zeker verwerken in onze route.
Het strand vinden we als afronding wel lekker om iets heel anders te doen, kan mischien wel een dagje korter.

Thnx
Bertus patriot
#3 - 27-03-2009, 19:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15