Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Augustus

Discussie gestart

JLo

Dag mensen! Wij zijn van plan om in augustus (zomervakantie) de volgende reis te maken, kan iemand hier op schieten? We zijn nog nooit in Amerika geweest en hebben een deel van de route uit de djoser gids afgekeken. Graag jullie reactie! Jan.

4-aug      San Francisco
5-aug      San Francisco
6-aug      San Francisco / Yosemite
7-aug      Yosemite
8-aug      Yosemite / Mono Lake / Tonopah
9-aug      Tonopah / Cedar City
10-aug      Zion NP
11-aug      Cedar City
12-aug      Bryce Canyon
13-aug      Escalante
14-aug      Escalante / Capitol Reef NP / Bluff
15-aug      Bluff / Monument Valley / Flagstaff
16-aug      Flagstaff / Biosphere
17-aug      Flagstaff / Petrified forest / Meteor Crater
18-aug      Flagstaff / Grand Canyon
19-aug      Flagstaff / Grand Canyon
20-aug      Flagstaff / Hooverdam / Las Vegas
21-aug      Las Vegas
22-aug      Las Vegas / Death Valley / Sequoia
23-aug      Sequoia / Monterey
24-aug      Uitloop &
25-aug      Langs
26-aug      de kust
27-aug      naar
28-aug      LA!
29-aug      Marina Del Rey / Santa Monica
30-aug      Marina Del Rey / Disney
31-aug      Marina Del Rey / Venice Beach
1-sep                       Terug vliegen
#1 - 05-06-2005, 21:37 uur

Hans B

Hallo Jlo,
je route ziet er prachtig uit. Toch enkele dingetjes.
Na Zion, zou je naar Panguitch kunnen rijden ipv terug naar Cedar City. Dit is een mooie route over de hwy-89 en je zit ±15ml van Bryce.
Zou het een oveweging zijn om van Bryce via Escalante naar  Capitol Reef te gaan, dan door naar Green River en Moab (Arches NP)?? Je hebt aan het eind enkele dagen over. Arches is echt super.
Door Monument Valley naar Page.
Page - Grand Canyon - Williams.
Meteor Crater is alleen een gat in de grond, meer niet. De entree is dacht ik $12 om dat gat te bekijken, verder is er niets. Ik ben er geweest en vond het absoluut geen $12 waard.
Petrified forest is wel interessant, prachtige kleuren in de versteende bomen.
Biosphere ligt trouwens bij Tucson net niet bij Flagstaff. In om en rond Tucson heb je heel wat te bekijken. Sequoia, AZ-Son desert Museum, Old Tucson, Pima Air en Space, Casa Grande Ruins. Phoenix is daarintegen een stuk minder.
Houd rekening met elke dag +100F. Wij zaten er vorig jaar in augustus. Snoei en snoei heet.
succes, Hans
#2 - 05-06-2005, 22:12 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Kinneret

Daarbij heb ik toe te voegen dat het Mono meer een erg hoog PH gehalte heeft, dus om daar te zwemmen zit er echt niet in. Verder kan ik je vertellen dat je beter niet vanuit Flagstaff naar allerlei attracties kunt gaan, dan kun je beter bij het Grand Canyon park zelf slapen, het scheelt jullie echt veel kilometers en tijd. Flagstaff heeft zelf weinig bijzonders te bieden en ik ben het een smet Hans over Meteor Crater. Het is veel rijden en het is alleen een groot gat in de grond. Ik zelf vond er zelf geen bal aan. Verder wens ik jullie veel succes, geweldige route
#3 - 05-06-2005, 22:39 uur

Bakvet

Dag mensen! Wij zijn van plan om in augustus (zomervakantie) de volgende reis te maken, kan iemand hier op schieten?

9-aug      Tonopah / Cedar City


Oppassen dat je niet door de marsmannetjes wordt ontvoerd!
#4 - 05-06-2005, 22:46 uur

BESNAG1

Las Vegas / Death Valley / Sequoia
Dat is nog al een aardige trip voor 1 dag
Dat is een stuk van meer dan 750 km waar je alleen al bijna 11 uur over doet zonder ook maar ergens te stoppen. Probleem is dat je namelijk helemaal terug moet naar Bakersfield om de brug tussen Death Valley en Sequoia te kunnen maken. Beter idee is om hier een 2 daagse trip van te maken
goede site voor berekenen van reistijd/kilometers is www.randmcnally.com

Goede trip ;)
#5 - 07-06-2005, 22:00 uur

onkie

Wij gaan over 5 weken ongeveer dezelfde reis maken. Ook via Bluff. (Dat lijkt me heel tof!) Daarna kan ik je pas meer vertellen! Helaas...
Ik heb er in elk geval heeeel veel zin in. Ben de dagen al aan het tellen!

Gr. Anke
#6 - 08-06-2005, 17:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15