Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis GreatWestern Highlights

Discussie gestart

jeanne

 :D ;)Hallo luitjes,
Wij vliegen 10 juli met United Airlines naar LA,met een tussenstop in Washington.
Daarna gaan we een rondreis maken per bus.
Deze reis is geboekt bij Kras reizen.
Wie van jullie gaat ook op die datum of heeft recent nog deze reis gemaakt.
We zijn benieuwd hoe jullie reacties zijn .
groetjes: Jeanne
#1 - 19-05-2005, 23:40 uur

Inge

Hoi Jeanne,

Zelf niet geweest; maar mijn zwager denkt erover ook met Kras te gaan. Ik persoonlijk vond de reisschema's hier en daar een beetje gehaast over komen, maar ik ben erg benieuwd hoe jij dit ervaart!

Veel plezier in ieder geval!
#2 - 20-05-2005, 13:01 uur

jeanne

dank je Inge,
Ik zal er zeker op terugkomen als we zijn geweest.
Misschien is er voor die tijd al een reactie van iemand geplaatst die ook deze reis al gemaakt heeft.
Groetjes :Jeanne ;D :D
#3 - 20-05-2005, 14:27 uur

Ebelix

Hoe er met busreizen rekening mee dat je vaak een uur a twee uur eerder vertrekt als het reisschema aangeeft en dat vaak een uur a twee uur later aankomt als het reisschema aangeeft.

Je zal niet uitgerust terugkomen van deze vakantie.

Veel plezier.
#4 - 31-05-2005, 15:33 uur
« Laatst bewerkt op: 03-06-2005, 17:21 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

jeanne

hallo Ebelix.
Tegen die busreis zien we echt niet op .Mijn man en ik zijn n.l. allebei chauffeur.
Dus dat zal het probleem niet zijn. En dat je een druk programma hebt wisten we ook al en daar hebben wij ons op ingesteld.
Dus als we terug komen van de States hebben we nog lekker een volle week vakantie om bij te komen van alle indrukken die je daar op doet, het drukke programma en de jetlag niet te vergeten.\
Toch leuk dat je even reageerde.
Groetjes Jeanne. :D 8) ;)
#5 - 31-05-2005, 23:10 uur

Ebelix

Veel plezier en geniet.  ;D
#6 - 03-06-2005, 17:22 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15