Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis oktober 2006

Discussie gestart

jesse

Hallo allemaal,

al een poosje lees ik mee op dit forum, wat erg leuk is. Mijn man en ik hebben we een USA verslaving, we gaan in oktober voor de 4e keer naar ons favoriete vakantieland, waarvan voor de 2e keer naar de Westkust. We gaan nu een deels andere route rijden/deels dezelfde als de 1e keer. De andere twee keren waren naar Florida en New York. Geen ander land kan ons zo blij maken dan de USA, en we willen dus nergens anders meer naartoe.  ;D Ook zijn we beiden fan van Disney (Parijs, tja, stukje amerika dichterbij huis, toch?). Het liefst zouden we vaker gaan naar Amerika, maar ja, dat kan niet altijd!

Onze reis ziet er op dit moment als volgt uit (maar kan nog wijzigen, want alleen de eerste nachten liggen vast):

8/10 A'dam LAX
9-10/10 LA
11-12/10 Anaheim
13/10 Yuma
14-15/10 Tucson
16/10 Flagstaff of omgeving
17/10 Monument Valley
18/10 rijden naar Bryce Canyon
19/10 Bryce Cayon - Page
20/10 Grand Canyon
21-22/10 Las Vegas (ja, helaas in weekeind, maar kom nu nog niet anders uit)
23/10 door Death Valley
24/10 naar Sequoia NP
25/10 naar Carmel
26-27-28/10 via Big Sur/naar Pismo Beach/andere kustplaats naar Santa Barbara ofzo
29-30-31/10 naar Palm Springs en extra uitloopdagen

We hebben met z'n tweeen een Lincoln Towncar via Hertz met neverlost.

Maar ik had ook een vraag: weten jullie misschien een leuk motel/overnachtingsmogelijkheid langs de kust. Mag van Carmel tot aan Newport Beach zijn. En dan eentje die lekker rustig aan/bij strand ligt, met uitzicht op zee. Ik ben benieuwd of jullie en betaalbare tip hebben. Wij hebben vorige keer in Pismo Beach in iets soortgelijks overnacht. Met een coupon hebben we daar voor $ 69,-- overnacht, met een balkon met uitzicht op zee!! 's Avonds een heerlijke pizza gehaald, en die met dat prachtige uitzicht voor je, opgegeten. Het lag op een klif, zwemmen en bubbelen met uitzicht op zee, en een trap langs het klif naar beneden naar het strand. Dus daar willen we wel weer heen, maar misschien bestaan er wel nog veel leukere! www.sea-crest.com . Verder was er naar mijn idee in Pismo Beach niet veel te doen, een paar surfshops en niet zoveel eetgelegenheden. Maar misschien hebben we wel niet zo goed gekeken.

groetjes,
Jesse
#1 - 05-03-2006, 20:02 uur

jfeelders

Afgelopen zomer hebben we overnacht in Big Sur. Er ligt daar echter geen (betaalbare) overnachting met zeezicht. Wij moesten een stuk doorrijden (Cambria) voordat we de volgende dag iets dergelijks tegenkwamen. Cambria ligt bij Hearst Castle en de zee-olifanten sight-seeing. Verder is er overigens weinig te doen. Kijk eens op http://www.cambriasbest.com/...
#2 - 07-03-2006, 19:26 uur
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15