Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis september

Discussie gestart

sneakyjim

Hoi vakantiegangers,

Enige tijd geleden heb ik samen met een vriend een rondreis geboekt bij Holland International.
De rondreis die we gaan doen is Western Highlights.
We komen op de volgende plaatsen:
San Francisco;
Fresno(na een kort bezoek in het Yosemite NP);
Las Vegas;
Bruyce Canyon;
Flagstaff;
Laughlin;
LA;
Santa Maria;
en weer terug in San Francisco

We vertrekken op 8 september en gaan op 21 september weer richting huis.
Zijn er andere mensen die deze reis ook gaan doen?
Of misschien tips wat echt leuk is op te doen?

Alvast bedankt
#1 - 24-07-2005, 20:27 uur

suus_truus

wij gaan deze reis ook doen, ben erg benieuwd, we verheugen er ons in ieder geval enorm op!
Wij vertrekken overigens al op 6 sept naar san francisco, hebben 2 nachten bijgeboekt en gaan na afloop nog voor 3 nachten door naar san diego.
Hoe oud zijn jullie? en zijn jullie een koppel?
Al eens een groepsreis met Holland I gemaakt?
#2 - 24-07-2005, 23:26 uur

suus_truus

ow sorrie zie meteen 1 antwoord al, zie dat je samen met een vriend gaat, haha.

groetjes suusje
#3 - 24-07-2005, 23:27 uur

sneakyjim

We zijn allebei 27 jaar jong.

Ik wou zelf ook eerder weg gaan maar dat werd ons afgeraden mocht er iets gebeuren onderweg.
We zijn eerder in Amerika geweest(niet tegelijk).
Ook toen heb ik een rondreis genomen van Orlando naar New York.
Ik heb toen zeker genoten van de reis.

Ik heb nog nooit een reis geboekt via Holland Inter.

We hebben er zoveel zin in dat we eigenlijk nu al willen vertrekken.
#4 - 25-07-2005, 18:23 uur

suus_truus

Heej

Wij zijn een koppel, ik ben 22 en mijn vriend is 26.
Hoe bedoel je het volgende:
Ik wou zelf ook eerder weg gaan maar dat werd ons afgeraden mocht er iets gebeuren onderweg.
Wij gaan in het zelfde hotel vooraf in SF dus hoop gewoon dat alles goed gaat, het is voor ons de eerste keer amerika
En wij verheugen ons ook super, als het aan mij ligt pak ik nun het koffertje al in en gaan we morgen al!  ;D

Maar ja, nog 6 weekjes....

groetjes
#5 - 25-07-2005, 19:59 uur

sneakyjim

Als we extra dagen bij hadden geboekt en we hadden problemen ergens mee kon Holland ons niet helpen want de extra dagen gaat buiten hun om (is ons verteld).
We hadden ook een budget en wouden daar niet overheen gaan en met de extra dagen gebeurde dat wel.
#6 - 25-07-2005, 20:29 uur

SpaceAce

Nieuw!
Als we extra dagen bij hadden geboekt en we hadden problemen ergens mee kon Holland ons niet helpen want de extra dagen gaat buiten hun om (is ons verteld).

Op zich erg jammer, want ik gok dat 90% van dit forum zelf z'n reis bij elkaar sprokkelt, zonder reisorganisatie. Je hebt immers je reisverzekering om op terug te vallen.

Bij georganiseerde rondreizen heb ik het idee dat elk bezoekje aan een park een bliksembezoek is. Terwijl als je zelf alles boekt, zelf je eigen planning kan maken (zelf geen ervaring met een georganiseerde rondreizen trouwens).

Nu zat je ook met een beperkt budget, dus die overweging om naast je georganiseerde reis nog een paar dagen bij te boeken, kan ik dan wel weer begrijpen... (alhoewel, als je zelf alles regelt heb je zelf voor het zeggen welke hotels je boekt en vaak kun je dan goedkoper uitkomen dan wanneer een reisorganisatie dat doet voor je).
#7 - 25-07-2005, 23:16 uur
« Laatst bewerkt op: 25-07-2005, 23:17 uur door SpaceAce »
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15