Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis zuid-west

Discussie gestart

usapaco

Hoi
Ik heb samen met mijn vriendin een rondreis met de auto gepland door het zuid-westen van USA. Ik heb de hele route al uitgestippeld, compleet met hotels.
Alleen kan ik maar geen goede route vinden voor het eerste stuk(SAN FRANCISCO-LAS VEGAS) in dit stuk willen we YOSEMITE NP - SEQUOIA NF - DEATH VALLEY NP absoluut zien. Ik heb daar 4/5 dagen de tijd voor. Als iemand nog andere suggesties heeft die je moet zien in dit stuk harstikke welkom.
Alvast bedankt!!


dag   Van   Naar
dag 1   Amsterdam   San Fransisco
dag 2   San Fransisco   
dag 3   San Fransisco   
dag 4      
dag 5      
dag 6      Las vegas
dag 7   Las Vegas   
dag 8   Las Vegas   Hurricane
dag 9   Hurricane   Page
dag 10   Page   Flagstaff
dag 11   Flagstaff   Bullhead City
dag 12   Bullhead City   Palm Springs
dag 13   Palm Springs   Los Angeles
dag 14   Los Angeles   
dag 15   Los Angeles   Miami
dag 16   Miami   
dag 17   Miami   
dag 18   Miami   
dag 19   Miami   
dag 20   Miami   Amsterdam
dag 21   Aankomst Amsterdam   
#1 - 28-01-2011, 11:55 uur

hdeweert

Het valt op dat je veel tijd hebt voor steden en dat je al aangeeft hoelang je daar wilt verblijven.  
Je vraagt hier hoe je de parken er in een paar dagen nog even tussen kan proppen.  Ik zou ze gewoon overslaan.
Je hebt er bijna geen tijd voor. Met 5 Dagen op het strand van Miami kom je gebruind terug.
Kijk nog eens wat je echt wilt zien en wat je onderweg wilt gaan doen.
Succes
Harm
#2 - 28-01-2011, 12:46 uur
« Laatst bewerkt op: 28-01-2011, 19:18 uur door hdeweert »

Marianne

Je schrijft dat je 4 of 5 dagen hebt voor het stuk tussen SF en LV maar ik zie maar 2 dagen. Dat gaat je dus echt niet lukken.
Ik weet niet of je hotels te annuleren zijn. Als dat nog kan shrap dan iets tussen Flagstaff en LA. Bullhead City begrijp ik niet.
En erg jammer dat je met zo weinig tijd overal oz ver van de parken af zit.

He eerste stuk zou zo kunnen:
dag 3   San Francisco  
dag 4   SF - Yosemite (bij voorkeur in het park overnachten)
dag 5   Yosemite - Lone Pine
dag 6   Lone Pine - Las vegas

Veel meer zit er niet in. Je rijdt door DV, maar Sequoia gaat echt niet lukken. Als je op dag 3 it SF vertrekt heb je iets meer tijd, dan zou je dit unenn doen:
dag 3   San Francisco Yosemite  
dag 4  Yosemite - Lee Vining
dag 5   Lee Vining - Death Valley
dag 6   DV - Las vegas

Wanneer ga je?

Marianne
#3 - 28-01-2011, 18:36 uur

Yessica

Je schrijft als titel 'rondreis zuid-west' en een beter advies had je jezelf niet kunnen geven: laat het bij het zuidwesten!
Waarom nog naar de oostkust vliegen om Miami erbij te doen? Die dagen heb je hard genoeg nodig! Florida is een bestemming op zich. Als je tickets nog niet vastliggen zou ik Miami eruit halen en Florida voor een andere keer bewaren.
#4 - 29-01-2011, 06:57 uur



usapaco

hhmm ik lees wel dat ik nog het eea moet veranderen aan de reisplannen. Ik heb gelukkig nog niks geboekt...
Ik heb veel overnachtingen in de steden, maar het is dus een beter idee om in de parken zelf te overnachten?? Is dit veel duurder dan ergens in de stad?
Ik dacht van stad naar stad en dan onderweg door de parken heen maar dat is niet zo'n goed idee...
Bedankt voor julie reacties!!
#5 - 30-01-2011, 13:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15