Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route 2005

Discussie gestart

ronald lodewijk

Na veel wikken en wegen hebben wij deze route bedacht,graag jullie mening hier over of het haalbaar is .

Dag 1    Schiphol - Los Angeles
Dag 2     Camper ophalen door naar Anaheim ( Disney )
Dag 3     Anaheim ( Disney )
Dag 4     Anaheim - San Diego ( Sea World )
Dag 5     San Diego - Julian - Palm Springs - Joshua Tree
Dag 6     Joshua Tree - Blythe - Parker Dam - Lake Havasu - Las Vegas
Dag 7     Las Vegas - Grand Canyon
Dag 8     Grand Canyon
Dag 9     Grand Canyon
Dag 10     Grand Canyon - Page - Zion - Bryce - Richting Yellostone Par
Dag 11   Aankomst in Yellostone
Dag 12   Yellostone
Dag 13   Yellostone
Dag 14   Yellostone - Richting Yosemite Park
Dag 15   Aankomst Yosemite Park
Dag 16   Yosemite Park
Dag 17   Yosemite - San Francisco
Dag 18   San Fransisco
Dag 19   San Francisco
Dag 20   San Francisco
Dag 21   San Francisco - Los Angeles
Dag 22   Los Angeles
Dag 23  Camper Retour  Vliegen naar Schiphol
Dag 24  Aankomst Schiphol

Wat denken jullie dit zal ongeveer de route zijn met wat verschuivingen hier en daar wij hebben alleen geen iedee hoeveel
Kilometers of Mile´s het totaal is zelf denken wij ± 3500 Mile
Wij gaan in Augustus moet je dan camping´s reserveren zelf denk aan Las Vegas !!!!!!
#1 - 18-07-2005, 19:45 uur

Bakvet

Met een camper met een straalmotortje moet het wel lukken.   ;)
#2 - 18-07-2005, 23:01 uur

Jez

Of een F16..........  ;D ;D ;D

Okee dan.

Dag 6 gaat je niet lukken, tenzij je dus een F16 neemt. Je mag blij zijn als je deze dag tot aan de Grand Canyon komt. Dit is ruim 400 km, niet over snelwegen.

Dag 10 wordt 'm ook niet. Je hebt het hier over ruim 1000 km, waarin je ook nog 2 parken en een leuke plaats wilt zien.

Mijn suggestie: Laat Yellowstone zitten en volg de route die de meesten doen. Voor die routes kun je hier verder rondneuzen, er worden genoeg suggesties gedaan!

Succes!
#3 - 18-07-2005, 23:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

TigersFan

Vond persoonlijk Disneyland in Anaheim niet zo geweldig. Je ziet dat het wat ouder is en je moet wel megaDisneyfan zijn om een van de andere parken niet leuker te vinden.

Dagje Universal Studio's is leuker, meer bijzonder ook, omdat je dat niet in Europa kan vinden, maar dat moet iedereen voor zich weten uiteraard.

Het zijn ook inderdaad wel megalappen die je aflegt hoor. Van Yellowstone naar Yosemite, dat is haast niet leuk meer, zit je continu in je camper, maar goed...Je kunt Yellowstone wel doen, maar dan moet je een paar keer een extra dagje in bijv. Grand Canyon of ergens anders er tussenuit laten en stoppen in een stadje om de grote afstand naar Yellowstone te 'breken', is misschien ook wel wat meer 'vakantie'achtig dan 1000en kilometers in een paar dagen te stoppen.

Denk dat je wel ruim over de 3500 km zit hoor, mijn route zit daar al op en die is heel wat relaxter dan deze.... ;)
#4 - 19-07-2005, 10:25 uur
« Laatst bewerkt op: 19-07-2005, 10:29 uur door DutchGOP'er »

sannie

hallo
volgens mij gaan jullie dag 6 en dag 10 inderdaad niet halen...jullie komen op zoveel mooie plaatsen en het zou toch zonde zijn als je die voorbij zou vliegen..
ik zou ook wat meer tijd uitrekken voor san diego en zeker voor las vegas...
ik zou yellowstone,grand canyon en san fransisco een dag verkorten en die dagen besteden aan bryce, san diego en las vegas lijkt me een stuk relaxer het is tenslotte vakantie ;) gr sannie
#5 - 19-07-2005, 13:09 uur

ronald lodewijk

DutchGO' er

Wat is jouw route dan en wat is volgens jullie dan de beste route we willen beginnen in Los Angeles.
#6 - 19-07-2005, 13:37 uur

TigersFan

DutchGO' er

Wat is jouw route dan en wat is volgens jullie dan de beste route we willen beginnen in Los Angeles.

Moet je ffies in mijn route topic 'Heel saai, maar hier de route etc' daar staat mijn route...
#7 - 19-07-2005, 14:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15