Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route Denver - Las Vegas

Discussie gestart

pientje

 :D ;D  Hallo allemaal,

Ik denk dat ik een mooie en "rij-bare "route bij elkaar heb gesprokkeld.
Het gaat er ongeveer zo uitzien ;
Denver - Rocky Mountains - Cheyenne . ( ja , jammmer van de beperkte tijd in de Rocky's , tis niet anders )
Cheyenne - ergens in de buurt van Mount Rushmore
Mount Rushmore
Mount Rushmore - Devils Tower - Littele Bighorn - Billings
Billings - Cody
Cody - West Yellowstone
Yellowstone
Yellowstone - Grand Teton - Jackson Hole ( ja , jammer van de korte tijd in Grand Teton ...maar Las Vegas....!)
Jackson Hole - Salt Lake City
Salt Lake City - Las Vegas  ( een eind rijen.......)
Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas
Weer naar huis..... :'( embarressed :-\

Nu nog op zoek naar leuke motels...een auto...weten wat de drop-off kosten daar van zijn....Denver ophalen , Las Vegas weer inleveren en dan wachten op september.
Alle tips en en op en/of aanmerkingen zijn welkom !

Pientje
#1 - 20-03-2009, 23:18 uur

Marianne

Het kan best zo, maar die ene volle dag voor Yellowstone vind ik wel heel erg weinig! Neem daar wat meer tijd, het is zo'n geweldig groot en veelzijdig park en de diren en de geisers staan niet altijd voor je klaar.
Ik zou in deze route Rocky Mountain NP overslaan, je hebt toch geen tijd om aan de hoogte te wennen, en in een keer naar Hill City of zo doorrijden.

Als Salt Lake City alleen maar bedoeld is om te overnachten kun je ook vanuit Jackson verder doorrijden. Dan heb je de vogende dag nog tijd om het stuk naar Las Vegas te onderbreken met een bezoek aan het noordelijk deel van Zion, of even een uitstapje naar Valley of Fire.

Marianne
#2 - 21-03-2009, 08:12 uur

pientje

Hallo Marianne,

Ja , ik vind het zelf ook jammer van Yellowstone ( maar 2 dagen , eigenlijk ) maar we kunnen altijd ter plekke beslissen om wat langer in Yellowstone te blijven en ons verblijf in Las Vegas in te korten...! :'(
Ik heb nog niks geboekt dus....! Je idee om na Jackson verder door te rijden is subliem...natuurlijk !   :DIk was helemaal gefocust op S. L. C.  om te overnachten, maar natuurlijk kunnen we gewoon zo ver mogelijk doorrijden ....wat stom dat ik daar niet zelf aan gedacht heb .  >:D Zo zie maar weer het nut van een forum...!  :afro: :afro:

Groetjes

Pientje
#3 - 21-03-2009, 21:11 uur

Hans B

Hallo Pientje,
evenals Marianne zou ik Rocky Mountain NP ook overslaan.
Je hebt nergens anders tijd voor dan zo snel mogelijk door het park te jakkeren, zonde.
Rij vanuit Denver naar de Blackhills, besteed daar 2 of 3 dagen.
Cody met het Buffalo Bill museum en als je geluk heb 's avonds een rodeo is zeker de moeite.
Dan verder naar Yellowstone, minimaal 3 volle dagen.
Grand Teton heerlijk langs rijden en genieten van het uitzicht (misschien een korte boottocht over het Jenny Lake + een korte wandeling naar Hidden Falls).
Daarna zo ver mogelijk richting Salt Lake City (via Bear Lake is een mooie route)
SLC - LV is in 1 dag wel te doen.
en aanschouw de te gekke Las Vegas glitters.

succes, Hans
#4 - 22-03-2009, 13:37 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

pientje

 ;D Hallo,
Mooi , weer een stukje verder op weg.  Kblijf toch een beetje met een vreemd gevoel  zitten over dat overslaan van het Rocky Mountain Park !
Maar denk toch dat ik jullie raad opvolg en in een keer door rijd  naar b.v. Hill City. Bijna iedereen maakt natuurlijk de fout om zoveel mogelijk te willen zien en dat moet je ook weer niet willen, toch ??
Wie kan mij nog iets vertellen over de dropp-off kosten van de auto ?? Ophalen in Denver en inleveren in Las Vegas.
Ik word op de sites van de diverse verhuurmaatschappijen niet veel wijzer ! >:(

Ik hoor het wel,

Houdoe,

Pientje
 :afro:
#5 - 22-03-2009, 14:53 uur

Old Faithful

Bij National is de drop off fee altijd $250 + taxes.
Bij andere verhuurders is het afhankelijk van de afstand en zal het tussen Denver en Las Vegas $300 + taxes zijn, schat ik zo.

I.v.m. de verzekringen kun je een auto het beste bij een Europese maatschappij huren.
#6 - 22-03-2009, 16:57 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15