Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route Denver naar Seattle met camper

Discussie gestart

jannie46

Mijn man (Ben) en ik (Jannie) zijn van plan om eind augustus met een camper de route Denver - Seattle  te gaan rijden. Dit gebied is ons totaal onbekend. Wij hebben al een keer het Rondje zuid/west gedaan met alle bekende parken dus daar hoeven we niet meer heen. Kan iemand ons ideeen aan de hand doen voor de route die wij voor ogen hebben . In ieder geval willen we Yellowstone Park bezoeken. Voor de rest weet ik niet wat voor moois er elders op deze route is. Dus gaarne uw suggesties, alles is welkom. We moeten nog alles plannen. We willen ong. 3 weken op pad gaan.
#1 - 23-01-2010, 16:39 uur

Hans B

Ruwweg:
'vlakbij' ten noord/westen van Denver Rocky Mountain NP
'iets verder weg' ten noorden van Denver Black Hills
Grand Teton Yellowstone
Glacier
Seattle 
en als er nog tijd over is  Vancouver / Olympic
schrijf een dagroute uit, geeft heel veel overzicht en mogelijkheden voor jezelf.
#2 - 23-01-2010, 18:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Voor Yellowstone is het zowel vanuit Denver als vanuit Seattle nog een hele rit en je hebt dan relatief veel reisdagen, en ook niet echt interessant. Waarom niet in Salt Lake City beginnen of eindigen, of een rondje Denver? In het laatste geval kun je ook Moab of South Dakota meenemen. De route van Hans zou net kunnen in 3 weken, maar dan heb je geen tijd meer voor Washington.
Om wat ideeen op te doen kun je eens in onze reisverslagen kijken (2004 en 2008 met Yellowstone, 2006 met Seattle).

Marianne
#3 - 23-01-2010, 20:07 uur

Tet14

Als je nog nooit in Moab bent geweest zou ik een rondje Denver-Denver willen aanraden. 3 weken is daar een mooie tijd voor. Route via Black Hills/Badlands-Devils Tower-Cody-Yellowstone/Grand Teton NP-Salt Lake City-Moab-Denver. Ik zou een bezoek aan Glacier in dit rondje niet doen. Neemt veel extra tijd (Yell-Glacier is een lange dag rijden, en beperkingen voor campers op Going to the Sun road).
Tet
#4 - 26-01-2010, 13:10 uur

Hans B

Goede tip TET, ik zou daar ook eerder voor kiezen, maar de vraag was een route van Denver naar Seattle.
#5 - 26-01-2010, 14:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Zeker Hans, en Glacier is een fantastisch NP. Maar misschien had OP nog niet aan de mogelijkheid van een rondje Denver-Denver gedacht....
#6 - 26-01-2010, 15:03 uur

Traveller

Ik vond Craters of the Moon Nat. Mon. in Idaho ook erg mooi en ook de weg tussen dit gebied en de grens met Wyoming (lekker kaal, maar daar moet je van houden natuurlijk!  >:D).
#7 - 27-01-2010, 12:46 uur

jannie46

We hebben toch maar besloten om een rondje Denver-Denver te doen. Het Glacier NP ligt inderdaad erg ver uit de route en dat is zonde van de tijd die we elders kunnen besteden
#8 - 27-01-2010, 16:48 uur

Hans B

Verstandig besluit.
Denver - Denver mooi rondje.

#9 - 27-01-2010, 17:35 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15