Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route hulp gevraagd. SLC - Las Vegas

Discussie gestart

kingcoevering

On topic verder mbt Bryce:

zou ik zeker meepakken in de middag. Is qua tijd zeker te doen. Kleine wandeling naar beneden zelfs.
#31 - 30-01-2017, 10:57 uur

Eef

Hebben jullie ook nog suggesties voor de mooiste route tussen Moab en Vernal? Google geeft me meerdere opties, en ik ben benieuwd wat de mooiste of makkelijkeste route is?
#32 - 24-04-2017, 15:11 uur

Hans B

De 128 naar de Interstate-70 is een mooi stukje.
Aan de heb je nog enkele rotstekeningen.

De andere kant richting Provo heb ik ook gereden, maar was ook niet super speciaal.
#33 - 24-04-2017, 20:55 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Eef

Dankjwel Hans ik ga er even wat beter naar kijken.

Het stuk tussen Moab en Teton geeft zoveel mogelijkheden en routes dat het nog best lastig is op voorhand te beslissen welke route het beste in te passen is.

Nog een vraag van andere orde. Hebben mensen ervaring met de Bonneville zoutvlakte? Is het de moeite waard om daar voor om te rijden op weg naar SLC? Of zijn er wellicht mooiere zoutvlaktes die beter op de route Yellowstone - SLC liggen?  :D
#34 - 25-04-2017, 10:26 uur

Cees A

Die Bonneville zoutvlakte is gewoon een uitgestrekte lege witte vlakte.
De aantrekkelijkheid van Bonneville zit 'm vooral in de (autosport)evenementen die er worden gehouden.
Ik zou er niet voor omrijden, want vergis je niet in de afstand.  De Bonneville Speedway ligt op 2 uur rijden (enkele reis) van SLC.

Als  Idaho Falls,   Craters of the Moon en Twin Falls in je route waren opgenomen was het een ander verhaal geweest.
Dan had je namelijk vanaf Twin Falls zonder noemenswaardige omweg via Bonneville naar SLC kunnen rijden.
#35 - 25-04-2017, 10:50 uur

Hans B

Op de website van SCTA-bni.org lees ik dat er van 12 tot 17 augustus races zijn.
Misschien toch een ommetje waard ?
#36 - 27-04-2017, 18:43 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Eef

Wij zijn er al in Juni dus races zijn er dan denk ik sowiso niet.  Ik denk dat we toch gewoon een dagje SLC inplannen en daar gaan rondstruinen. We hebben dan per slot van rekening al aardig wat kilometers in de banden, dus een extra ommetje laten we dan maar voor wat het is.

Nog 1,5 week  :dansbanaan:
#37 - 13-05-2017, 13:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15