Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route las vegas bryce williams

Discussie gestart

HansK53

wij willen vanaf Las Vegas via Bryce canyon naar Williams rijden is dit te doen op één dag of moeten we voor Bryce meer tijd nemen.
Tips met andere suggesties zijn van harte welkom.
#1 - 28-06-2009, 12:06 uur

Henkvdz

Wanneer je eerst enige racelessen neemt bij Jos Verstappen en ook zijn auto te leen vraagt, is het wel te doen. ::)
Maar waarom zou je, wil je dan niets van de omgeving zien of heb je zo weinig tijd.
Wanneer tijd het probleem is, zou ik nog maar eens naar m'n routing kijken.
Succes, groet Henk
#2 - 28-06-2009, 12:23 uur

HansK53

Dat dacht ik al beter is dus een overnachting te maken in de buurt van Bryce canyon.
We zouden er eerst helemaal niet naar toe gaan maar ik las dat het echt de moeiet waard is doch ook dat een hele dag bryce weer te veel is dus vandaar
Heeft iemand tips waar het goed overnachten is op deze route?
 >:D
#3 - 28-06-2009, 12:37 uur

Henkvdz

Wij zijn een maand geleden vanuit Las Vegas eerst naar Cedar City gereden en van daaruit, op twee verschillende dagen, Bryce en Zion bezocht. Daarna doorgereden naar Page voor Antilope e.o., vervolgens Tusayan voor de Grand Canyon.
Groet Henk
#4 - 28-06-2009, 12:45 uur

Marianne

Kijk eens op googlemaps voor de afstanden en reistijden tussen de verschillende parken en steden.
Misschien wel verstandig om je totale planning hier eens neer te zetten, ik hoop dat er niet meer van dergelijke stukken tussen zitten.  :)

Las Vegas - Bryce vind ik al veel voor 1 dag, want je rijdt ook door Zion (tenzij je via Cedar City rijdt), wat zeker ook een bezoek waard is.
Voor Bryce is een overnachting vlkabij het park (Bryce view Lodge of Ruby's Inn) aan te raden, dan kun je daar ook een zonsopgang/ondergang meemaken. Als je wilt wandelen heb je wel een halve dag nodig. Het is prachtig om naar beneden te wandelen.
Bryce - Grand Cayon kan in 1 dag, maar een tussenstop in Page zou ook mooi zijn want daar is ook weer veel moois te zien. Maar misschien moet je Bryce helemaal laten vallen als je niet voldoende tijd hebt. Beter een paar dingen goed, dan heel veel dingen in te korte tijd.

Waarom trouwens Williams? Ik zou bij de GC gaan overnachten, en vanuit Bryce is dat ook dichterbij.

Marianne
#5 - 28-06-2009, 14:26 uur

HansK53

De route in een dag is dus absoluut geen optie en laat ik dat idee maar gauw los we gaan op de bonne fooi op een paar plaatsen na dus heel flexibel dank jullie hartelijk :afro:
#6 - 28-06-2009, 22:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15