Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route San Diego - San Diego

Discussie gestart

mauricevdb

Hallo allemaal,

Goede site, veel informatie!
Wij hebben het volgende plan:

dag 1   San Diego  to Prescott of Sedona
dag 2   Prescott/Sedona to Grand Canyon south rim
dag 3   ergens tussen Grand Canyon and Vegas slapen, of bij Grand Canyon
dag 4   to Las Vegas
5 6     Las Vegas (Flamingo Hotel)
dag 6   to Yosemite Village, welke route weten we nog niet.
Is Death Valley de moeite waard? Of via Bakersfield en Fresno?
7 en 8    Yosemite Village, 2 nachten in Curry Village
dag 8   Yosemite Village to San Fran
tm 11   San Fran
dag 11    San Fran to Santa Cruz
dag 12    to Santa Barbara
dag 13    Santa Barbara to Hollywood
dag 13    to Los Angeles
13 15   Los Angeles
dag 15    to San Diego

Als iemand tips heeft, of goede hotels weet, laat het vooral weten!  :afro:
Gegroet!
#1 - 03-09-2009, 18:11 uur

Marianne

Even een belangrijke vraag in verband met de (on)mogelijkheden: wanneer ga je?
En is de vlucht al geboekt? Want ik begrijp Dan Diego niet zo goed in deze route. Ligt niet echt handig, zeker niet als je er helemaal niets gepland hebt.

Tussen Grand Canyon en Las Vegas is geen overnachting nodig,  dan zou ik liever in het park blijven.
In 1 dag van Las Vegas naar Yosemite daarentegen is gekkenwerk. Qua route: beslist via DV en de TRioga PAss als die open is. Zie ons 2004 en 2006-verslag.

De kust: je hebt je overnachtingen vlak bij SF en LA gepland, waardoor je weinig tijd voor plaatsen als Monterey (aquarium) en Carmel hebt, en voor het mooie stuk bij Big Sur en voor eventueel een bezoek aan Hearst Castle. Het kan wel zo, maar kijk even wat je daar wilt doen.

Ik begrijp de indeling niet helemaal (ik zie 2 keer dag 13), misschien is het handig om de route per dag op te schrijven?

Marianne
#2 - 03-09-2009, 19:26 uur

marjoleinw

Hoi!
Wij zijn net terug van een route die erg op die van jou lijkt!
Ook begonnen en geeindigd in San Diego en langs San Francisco, Yosemite, LA, SAnta Barbara en SAnta Cruz!  >:D
We hebben site bijgehouden. Het is nog niet helemaal compleet maar misschien vind je het leuk om te kijken en ook de hotels waar wij zaten staan erbij.
http://www.aqaes.com/usa/
#3 - 03-09-2009, 20:43 uur
West Amerika 2009 blog: http://www.aqaes.com/usa/
Florida 2010 blog: http://www.aqaes.com/florida/

mauricevdb

Bedankt Marianne!

Wij (2 pers.) gaan 8 oktober naar San Diego, voor familiebezoek, dus die stad is begin- en eindplaats.
We hebben veel in SD gepland, maar dat hoorde niet bij de rondreis, dus dat noemde ik niet.

In 1 dag van LV naar Yosemite willen we inderdaad niet, ergens halverwege slapen. Maar Death Valley lijkt ons minder interessant dan Yosemite. Na jouw website gezien te hebben misschien een extra nacht in Yosemite. Het is daar echt fantastisch!

De kust moeten we nog nader bekijken. Voordeel is dat een dag eerder of later terug zijn in SD niet uitmaakt.

Denk je dat de Trioga Pass open is half oktober?

Bedankt Marjolein!, ik ga je site nu lezen...


#4 - 03-09-2009, 21:41 uur

Sandra1985

ik had ook nog een vraagje, die op het begin van deze route lijkt.

is het mogelijk om van San Diego naar Prescott te rijden via Joshua Tree National Park, in 1 dag?
of is dit veel te lang? We willen dan overnachten in Prescott.

en kan iemand vertellen wat er te doen is in Prescott?

Groetjes Sandra
#5 - 06-09-2009, 16:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15