Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route San Fransisco naar Los Angeles

Discussie gestart

petra annemarie

Hoi ik ben Petra en ben bezig een route te plannen van San Fransisco naar Los Angeles.

Na 3 dagen San Fransisco willen we overnachten in Monterey, daar willen we whalewatchen. Hoe is dat het handigste in te delen en moet je vooruit het whalewatchen al boeken?
Ook Six Flagss zit in de planning. We hebben 1 overnachting tussen S.F. en L.A. en 3 in Los Angeles. Wat zou een handige planning zijn?  Een hotel boeken tussen Monterey en L. A. en dan 1 overnachting in L. A. laten vallen en vanaf b.v. Solvang door rijden naar Six Flagss. Of naar L. A. rijden en daar inchecken en dan de volgende ochtend naar Six Flaggs rijden?
#1 - 18-12-2011, 18:05 uur

wama

Wij boekten een hotel in Santa Maria.
Halverwege San Francisco en Los Angeles.
Bekijk ons blog voor meer informatie.
Links van het blog kan U dag voor dag aanklikken:

http://blog.seniorennet.be/1948guido/archief.php?ID=640054

Nog veel succes met de voorbereiding van jullie reis.
Meer informatie nodig? Mailen hé

Ria en Guido
#2 - 18-12-2011, 18:31 uur

Marianne

Hallo P{etra, welkom op het forum!

Als je wil gaan whalewatchen in Monterey dan is 1 overnachting tussen SF en LA wel weinig vind ik. Heb je de rest van de route al vastliggen? Misschien goed om die ook eens te posten?
Ik heb geen ervaring met whalewatchen in Monterey. Je kunt ter plekke kijken wat de mogelijkheden (en het weer) zijn. Maar met weinig tijd is reserveren natuurlijk wel het handigste, dan weet je zeker dat je niet hoeft te wachten.

Marianne
#3 - 18-12-2011, 18:39 uur

petra annemarie

Ik zal even de route uitschrijven, alles is inmiddels geboekt behalve de kustroute.
Dag 1 : Amsterdam- Phoenix.
Dag 2 : Phoenix- Grand Canyon.
Dag 3 : Grand Canyon- Page
Dag 4 : Page
Dag 5 : Page- Monument Valley
Dag 6 : Monument Valley- Bryce
Dag 7 : Bryce- Zion
Dag 8 : Zion
Dag 9 : Zion- Las Vegas
Dag 10 : Las Vegas
Dag 11 : Las Vegas
Dag 12 : Las Vegas- Death Valley
Dag 13 : Death Valley- Lee Vining
Dag 14 : Lee Vining- Yosemite
Dag 15 : Yosemite
Dag 16 : Yosemite- San Fransisco
Dag 17 : San Fransisco
Dag 18 : San Fransisco
Dag 19 : San Fransisco- Monterey
Dag 20 : Monterey- Bolton
Dag 21 : Bolton- Los Angeles
Dag 22 : Los Angeles
Dag 23 : Los Angeles- Amsterdam
Dag 24 : Amsterdam

De laatste hotels zijn nog niet geboekt, vanaf San Fransisco dus daar kunnen we nog schuiven.
#4 - 18-12-2011, 20:01 uur

Tet14

Van Bolton heb ik nog nooit gehoord. Na Monterey zou je kunnen overnachten in San Simeon, Cambria, Morro Bay San Luis Obispo of zelfs Pismo Beach.
Van Monument Valley naar Bryce kan via Torrey maar dan is het geen dagtocht meer. De kortste weg naar Bryce va MV gaat via Page dus dan kan je beter eerst naar Monument Valley gaan en daarna naar Page.
Tet
#5 - 19-12-2011, 11:11 uur

leendert en maria

Vorig jaar, begin augustus, zijn mijn man en kinderen wezen whalewatchen in Monterey. De avond er voor wilden ze reserveren voor de tocht van 10.00 uur maar die was al vol. Toen ze naar een ander wilden gaan gaf de man aan toch plaats te hebben om 10.00 uur. Er zijn verschillende bedrijven uit welke je kunt kiezen, alle boten varen zo'n beetje naar dezelfde plaats en duren 2,5 uur. 's Middags gaan er ook tochten, ik heb begrepen dat je dan meer kans hebt op een onrustigere zee. Dikke jas of fleecevest en een windjack oid mee - ze hadden het koud!
Maria
#6 - 19-12-2011, 17:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15