Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route SW usa 2011

Discussie gestart

niels2411

mijn vriendin en ik zijn beiden 25 onze voorkeur gaat uit naar een combinatie van natuur en steden. Ook willen we proberen om een goede combinatie van het moderne leven en het oude westen te combineren bijvoorbeeld een " old west ghost town" of een indianen reservaat, lijkt ons heel erg interesant maar we kunnen ook niet wachten tot we de steden onveilig kunnen gaan maken.
Onze voorkeur qwa comfort is gewoon basic. (als het goed is slapen we er toch alleen maar) dus zijn we van plan op de bonnefooi een motel of zo te boeken. wel willen we in Las Vegas, San Diego, San Francisco en Los Angeles in een gunstig hotel, qua ligging, zitten.
Weet er iemand hotels in san francisco, san diego en los angeles die ιn gunstig liggen voor de highlights, 's avonds nog wat te kunnen doen (vooral los angeles schijnt dit moeilijk te zijn) en niet al te duur zijn?
In Las Vegas zijn we 99% van plan om in het mirage te gaan zitten is dit aan te raden of niet?

De route die wij willen gaan rijden ziet er als volgt uit:

Dag 1: Amsterdam - San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco – Mariposa Grove – glacier point - Yosemite WAAR OVERNACHTEN? 5:40 uur
misschien 1 extra dag…
Dag 5: Yosemite – tioga pass – lone pine 3:56 uur
Dag 6: lone pine – death valley - las vegas 4:19 uur
Dag 7: Las Vegas (hooverdam) - (helicopter vlucht)
Dag 8: Las Vegas
Dag 9: las vegas – valley of fire – springdale – zion 4:49 uur
dag 10: Zion – bryce canyon 3:03 uur
Dag 11: Bryce canyon – page – antelope canyon+tour 3:24 uur
Dag 12: page – Tusayan - grand canyon national village 2:47 uur
Dag 13: Grand Canyon village – route 66– kingman 3:50 uur
Dag 14: Kingman - route 66 - Palm springs 5:30 uur
IR10 (R66)-sitgreaves-oatman-needles-goffs-amboy-twentynine palms
Dag 15: palm springs – San Diego 2:24 uur
Dag 16: San diego
Dag 17: San Diego
Dag 18: San Diego – Los Angeles 2:04 uur
Dag 19: LA
Dag 20: LA – Santa Barbara - Pismo Beach 3:11uur
Dag 21: Pismo Beach –Carmel - Monterey 3:12 uur
Dag 22: Monterey – San Francisco 2:26 uur
Dag 23: San Francisco

Gelukkig hebben wij de luxe dat we OF 2 dagen OF 5 dagen extra kunnen blijven in amerika dus als er dingen zijn waar wij langer moeten blijven of waar we echt heen moeten hoor ik het graag!
#1 - 08-05-2011, 02:22 uur

martinm

Orchid Suites in LA is een aardig hotel en ligt in Hollywood, vlakbij Walk of Fame
http://orchidsuites.com/

SF is http://www.columbusmotorinn.com/ een leuke goedkope optie, goede ligging.
#2 - 08-05-2011, 15:17 uur

snoodaard

In Las Vegas vind ik circus circus wel leuk,maar voor SF en andere grote steden zou ik toch vooraf boeken want het is niet zo simpel om zo maar even de wagen te parkeren en even prijs te vragen aan de balie.
#3 - 09-05-2011, 20:48 uur

Marianne

Als je goede tips wilt hebben, zeker wat betreft het wel of niet reserveren van accommodatie moet je vermelden in welke periode je wilt gaan, dat maakt nogal wat uit, ook wat betreft het open zijn van passen. Voor de parken is het verstandig om te reserveren, zeker voor Yosemite. Zie voor accommodatie in het park www.yosemitepark.com en www.xanterra.com voor de Grand Canyon. Een overnachting vind ik ook een aanrader.
Je hebt erg weinig tijd voor Yosemite vind ik, een extra dag is zeker aan te raden, wij zitten er meestal meerdere dagen en hebben nog steeds niet alles gezien en gedaan.
Als je wilt wandelen is een volle dag (dus 2 nachten) Zion ook aan te raden.
Je kunt een stop minder doen tussen de GC en LA.
Als je meer dagen hebt is dat mooi natuurlijk. Hoezo 2 of 5? Niets er tussenin? Met 5 extra dagen kun je ook nog Moab meenemen.

Marianne
#4 - 09-05-2011, 22:59 uur

Hans B

Gelukkig hebben wij de luxe dat we OF 2 dagen OF 5 dagen extra kunnen blijven in amerika dus als er dingen zijn waar wij langer moeten blijven of waar we echt heen moeten hoor ik het graag!
Daar zou ik toch helemaal niet over hoeven nadenken.
VIJF DAGEN NEMEN.
Neem daarvan 2 voor Yosemite, 2 voor Zion.
In beide parken kun je heerlijk wandelen.
Een de laatste extra dag, ach je wilt overal wel een dag bijplakken. In Page wat 'rust' pakken?
#5 - 10-05-2011, 07:46 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

onno

MOOI NIEUW LAS VEGAS HOTEL,  Kan je ook even checken;)

http://www.rumorvegas.com/

en check deze site ..goede info
http://www.californiatravelexpert.com/Yosemite_Travel_Guide.shtml

#6 - 14-05-2011, 02:19 uur

Tet14

Misschien heb ik het gemist maar welke tijd van het jaar gaan jullie eigenlijk?
#7 - 17-05-2011, 11:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15