Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route tips gevraagd....

Discussie gestart

jaimpje

Hoi hoi, De tickets en de camper zijn geboekt. Eind augustus vertrekken mijn man en ik met ons kleine mannetje van 1 jaar naar Los Angeles. Om van daaruit een mooie rondreis te maken. We hebben natuurlijk al een idee over de plekken die we willen gaan bewonderen, de mooie parken, las vegas, disney, sea world. Mijn vraag aan jullie.... hebben jullie route suggesties?? En moeten we nou linksom of rechtsom de reis gaan maken? Oja we hebben 25 dagen de tijd.

Misschien nog andere leuke tips over reizen met kinderen in een camper, of in amerika???

Groetjes Jaimie
#1 - 30-06-2005, 23:28 uur

Rina

Wij gaan deze zomer ook voor de eerste keer een rondreis door West-Amerika maken met camper. en 3 kinderen. onze route ziet er als volgt uit. Misschien kan je er wat uithalen De route is ong 3800 km

dag1; vliegen naar L.A.  overnachting hotel
dag2; camper halen, shoppen, camping Malibu in L.A geboekt
dag3; hollywood/studio's bezoeken
dag4; reizen naar Sequoia
dag5; Sequoia
dag6; reizen Las Vegas camping Circus circus geboekt
dag7; Las Vegas
dag8; reizen Zion
dag9; Zion
dag10; reizen Bryce Canyon
dag11; Bryce canyon
dag12; reizen en bezoeken Page
dag13; reizen Grand Canyon
dag14; Grand Canyon
dag15; reizen Joshua Tree
dag16; Joshua Tree
dag17; reizen San Diego
dag18; San Diego see-world
dag19; reizen Anaheim camping gereserveerd
dag20; Disney
dag21; reizen L.A. , camper terug brengen en terug
#2 - 01-07-2005, 07:37 uur
reisverslag west USA 2009 start Denver http://rinaweblog2.blogspot.com/
reisverslag west USA 2005 start Los Angeles
http://rinaweblog.blogspot.com/

USARené

Hoi Jaimie,

Wij zijn net terug van 25 dagen Zuidwest Amerika. Met huurauto weliswaar en vanuit San Francisco, maar dat maakt verder niet zoveel uit (je mag alleen niet door Death Valley). Het was onze eerste (en zeker niet laatste) keer naar Amerika. Ik wil je als tip meegeven om in de parken (of andere speciale plaatsen) minimaal 2 nachten te blijven, zo heb je in elk geval 1 hele dag om van zo'n park te genieten. Vantevoren waren wij in eerste instantie bijvoorbeeld van plan om 1 nacht in Zion te blijven. Maar meestal kom je ergens in de loop van de middag aan en moet je even bijkomen van de rit. Als je dan maar 1 nacht blijft dan zie je weinig van zo'n park. Het werd dus 2 nachten Zion!

Hierbij ons rondje (met de klok mee, volgens mij doet 80% hem andersom):

Dag  1 (16 mei) Amsterdam (11.45) - San Francisco Airport (13.55) - San Francisco
Dag  2 San Francisco
Dag  3 San Francisco - Yosemite
Dag  4 Yosemite
Dag  5 Yosemite - Sequoia National Park - Three Rivers
Dag  6 Three Rivers - Bakersfield - Ridgecrest
Dag  7 Ridgecrest - Death Valley - Las Vegas
Dag  8 Las Vegas
Dag  9 Las Vegas - Springdale (Zion)
Dag 10 Springdale (Zion)
Dag 11 Springdale (Zion) - Bryce Canyon
Dag 12 Bryce Canyon
Dag 13 Bryce Canyon - Capitol Reef - Natural Bridges - Monument Valley
Dag 14 Monument Valley - Page
Dag 15 Page - Antilope Canyon - Grand Canyon
Dag 16 Grand Canyon
Dag 17 Grand Canyon - Joshua Tree
Dag 18 Joshua Tree - San Diego
Dag 19 San Diego (Sea World)
Dag 20 San Diego - Los Angeles (Hollywood, Beverly Hills)
Dag 21 LA (Universal studios)
Dag 22 LA - Highway 1 - Monterey
Dag 23 Monterey (aquarium, 17 miles drive)
Dag 24 Monterey - San Francisco Airport (vertrek 16.00)
Dag 25 (9 juni) Amsterdam (aankomst 11.35)

Wij hadden vantevoren de overnachtingen in San Francisco, Yosemite, Monument Valley en Grand Canyon geboekt.

In totaal hebben we 3350 mile (zo'n 5300 km) gereden. De ritten waren erg goed te doen. Een paar langere ritten, maar dan vertrokken we vroeger.

Groet,
René
#3 - 01-07-2005, 09:09 uur

Ebelix

Hoi hoi, De tickets en de camper zijn geboekt. Eind augustus vertrekken mijn man en ik met ons kleine mannetje van 1 jaar naar Los Angeles. Om van daaruit een mooie rondreis te maken. We hebben natuurlijk al een idee over de plekken die we willen gaan bewonderen, de mooie parken, las vegas, disney, sea world. Mijn vraag aan jullie.... hebben jullie route suggesties?? En moeten we nou linksom of rechtsom de reis gaan maken? Oja we hebben 25 dagen de tijd.

Misschien nog andere leuke tips over reizen met kinderen in een camper, of in amerika???

Groetjes Jaimie

Om een goed idee te krijgen wat je te wachten staat en wat voor jullie de beste route is raad ik jullie aan om de reisverhalen op www.verenigdestatenvanamerika.com eens door te lezen.

Veel succes met plannen en plaats jullie planning op het forum dan volgen de tips vanzelf :)
#4 - 01-07-2005, 10:43 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

ronald lodewijk

Vraag je aan René heb je deze route zelf bedacht misschien kan je mij dan wat meer informatie geven.

Groetjes
[email protected]
#5 - 18-07-2005, 19:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15