Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route West amerika (vraagt om beoordeling)

Discussie gestart

nieuwkomer

We gaan 28 dagen. Wat vind je van de route en waar zou je langer blijven of iets aan toevoegen??????? :afro:

San Francisco (alcatraz)
Yosimite (bodie/mono lake)
Mammoth (mammoth lake)
Death Valley
Las Vegas
Spring dale (zion national park)
Bryce canyon
Maob
Cortez (mezaverde np)
Chinle (Canyon de chelly)
Page (Monument Valley)
Page (Antatope Valley)
Page (Lake Powel)
Flagstaff (grand canyon)
flagstaff (sunset crater vulcano)
Flagstaff (wallnut canyon)
Blythe
Los Angeles (joshua tree np)
Los Angeles
San Simoen
San Francisco

#1 - 12-04-2009, 21:43 uur

melvin

hoi,

je route ziet er niet verkeerd uit.
ik zou alleen 1 dag minder flagstaff en mammoth lakes is ook niet echt wat te zien zou ik ook weglaten.
dan heb je nog ruimte voor 1 dag meer las vegas en 1 dag meer san francisco.

gr. melvin
#2 - 12-04-2009, 21:58 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Marianne

Het is moeilijk om tips te geven als we niet weten wat jullie willen doen en hoeveel tijd je in de parken en steden wilt doorbrengen. Lees je eens in op de NPS-site en bekijk eens reisverslagen om te zien wat je aanspreekt. Schrijf ook de route per dag uit, dan zie je of er voor alles in je planning wel tijd is.

Zo zal het eerste stuk er zo uit kunnen zien:

dag 1 Aankomst SF
dag 2 San Francisco (alcatraz)
dag 3 San Francisco - Yosemite
dag 4 Yosemite - Mammoth Lakes (bodie/mono lake)
dag 5 Mammoth Lakes - Death Valley
dag 6 DV - Las Vegas
dag 7 Las Vegas
dag 8 Las Vegas - Zion

Voor de Grand Canyon zou ik in het park zelf gaan overnachten, vanuit Flagstaff is het nog wel een stukje rijden en je mist dan de zonsondergang.

Marianne
#3 - 12-04-2009, 22:05 uur

Marianne

hoi,

je route ziet er niet verkeerd uit.
ik zou alleen 1 dag minder flagstaff en mammoth lakes is ook niet echt wat te zien zou ik ook weglaten.
dan heb je nog ruimte voor 1 dag meer las vegas en 1 dag meer san francisco.

gr. melvin
Melvin,
Sommige plaatsen zijn handig als tussenstop om een afstand te overbruggen en als je van Yosemite naar DV gaat en ook Bodie wilt bezoeken is Mammoth Lakes een prima tussenstop.

Marianne
#4 - 12-04-2009, 22:08 uur

hdeweert

Hallo
Met het rondje op zich is niets mis. Maar voor tips is het wat te vaag je bent 3 dagen in page en maar 1 dag in Moab.
Het zou logisch zin als je dit andersom zou doen. Een hele dag Lake Powel is alleen interessant als je de Rainbow bridge gaat bekijken.
Neem de tip van Marian ter harte en bekijk je route eens op een andere manier.
succes
Harm
#5 - 12-04-2009, 23:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15