Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Salt Lake City

Discussie gestart

Jackiebean

Hallo beste mensen,

Ik weet niet zeker of Salt Lake City nou officieel onder het "westen" valt, maar toch zeker wel midwesten? haha
Anyway,
Ik was van plan om in mijn eentje binnenkort een stel vrienden van mij te bezoeken in Salt Lake City.

Nou was ik nieuwschierig naar ervaringen van mensen die er al geweest waren?
Is er iets wat de moeite waard is om te bezoeken?
Is het "veilig" voor een 21-jarige meid, of raden jullie het af? Ik heb vrienden waar ik op kan rekenen, maar ik zou er ook graag in mijn eentje op uit willen!

Nog enige tips voor hotels voor deze arme student? Raden jullie aan om vooraf te boeken, of gewoon een hotel binnen te stappen en een kamer te regelen?

Allerlei tips zijn welkom!!

Groetjes,

Jacq
#1 - 28-08-2004, 00:14 uur

Chiefram

Ja, het is safe voor een 21 jarig meisje en nee, ik zou NOOIT vooruit een hotel/motel boeken, maar dit gewoon ter plekke regelen.

 ;)
#2 - 28-08-2004, 11:16 uur

Jackiebean

Hoi hoi!

Ja ik had al een website gevonden met coupons dr op... Effe kijken of ik de link heb.

www.roomsaver.com

Ik besloot te bellen naar een hotel wat ik wel zag zitten, en die jongen zei dat die coupons alleen geldig waren als het hotel minder dan 70% vol zat. Die coupons waren alleen geldig als je niet vooruit boekte, zeg maar.

Maar bedankt voor de tip!

Meer tips zijn welkom!  ;)
#3 - 28-08-2004, 20:29 uur

Inge

Ik ben vorig jaar tijdens een rondreis 1 nacht in Salt Lake City geweest. Mijn indruk was erg positief. Een heel schone, nette stad, waar ik me meteen veilig voelde.

We zijn maar een (late) middag en avond geweest, dus ik heb niet echt veel tips om te bekijken, behalve natuurlijk even een kijkje nemen bij de mormonentempel. Ik meen me ook te herinneren uit de reisgidsen dat je er erg goed kan winkelen.

Verder nog een tip uit de Lonely Planet voor 's avonds: restaurant/bup brewery Squatters. Hier brouwen ze zelf het bier en kan je naast een glas bier ook "bier-proeven" uit kleine glaasjes. Het eten was ook lekker (ik weet alleen niet meer hoeveel het kostte).

groetjes
Inge
#4 - 06-09-2004, 18:01 uur

Jackiebean

Bedankt voor de tip Inge! Ik ga zeker even een kijkje nemen bij Squatters.. Ik ben alleen wel in het gezelschap van mormonen, maar ik neem aan dat er ook alcoholvrije drankjes zijn  :P hahaha.. Ach ja, over iets meer dan een maandje is het zover.. Ik ben benieuwd.. ;D
#5 - 07-09-2004, 17:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15