Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

San Fransisco

Discussie gestart

Qlubtempo

Zoals ik in het andere board ook al schreef ben ik van plan om in mei/juni ongeveer zes weken een English Course te volgen in Amerika.

Ik heb al het e.e.a. aan informatie aangevraagd en ik twijfel tussen Miami en San Fransisco. Daarom ook dit topic.
Wie kan mij, het liefst uit persoonlijke ervaring, vertellen hoe SF is voor een student?

Wat mag ik verwachten? Wat moet ik vooral niet verwachten? En is er toevallig iemand die ervaring heeft met het zoeken van woonruimte aldaar?

Graag hoor ik jullie verhalen, meningen en ervaringen over deze stad!

Alvast bedankt!
#1 - 03-02-2010, 21:27 uur

Jez

In mei/juni zou ik liever in Frisco zitten dan in Miami, vanwege het weer.

Mijn collega is als 18-jarige een maand ofzo in Frisco geweest en heeft het daar nog steeds over. Lekker relaxed, lekker rondstruinen. Ze zou het zo weer doen!
#2 - 03-02-2010, 21:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tet14

Gebruik alleen het woord Frisco of San Fran niet in San Francisco. Daar kunnen de locals heel pissig over worden. Gewoon SF of San Francisco of " The City"  Over dat laatste doen ze dan weer heel lacherig in Los Angeles. Verder is met Miami ook niets mis hoor. Miami Beach....love it!  Over studeren zelf kan ik niets zeggen. Nooit daar gestudeerd.  You lucky you!
Tet
#3 - 05-02-2010, 14:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15