Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Seaworld - San Diego

Discussie gestart

daviddv

Hoi allen,

Is Sea World een must do voor volwassenen? Of is dit alleen de moeite als je met kindere bent?

Groetjes,

David
#1 - 19-11-2010, 17:45 uur

hdeweert

Sea World is zeker een mus en niet alleen voor kinderen. Er zijn diverse shows met dolfijnen etc
die op een leuke manier gebracht worden en zeker voor jong en oud de moeite waart zijn. 
Harm
#2 - 19-11-2010, 18:01 uur

Ko-mar

Wij zijn vorig jaar naar Sea World geweest, toen 47 en 59 jaar  ;D en we vonden het helemaal geweldig. Vooral de show van Shamu was prachtig.
We hebben daar ook een "behind the scene tour" gedaan en ook dat was leuk. Je hoort dan wat meer over bepaalde dieren. In ons geval zijn we in de broedkamer van de haaien geweest en bij de jonge dolfijen.
#3 - 20-11-2010, 07:42 uur

dimitry

Beste David,

Ik ben zelf absoluut niet van de pretparken maar Sea World is zeker het bezoeken waard... zeker ook als volwassene. Ik ben naar Sea World in Orlando geweest en vond het helemaal geweldg. OK... ik moet toegeven dat ik het stiekem wel leuk vond om in de grote roller coaster te gaan daar... maar met name de shows zijn erg vermakelijk. De Shamu Show met de orca's is zeker het hoogtepunt van de dag. Daarnaast is er nog een show met dolfijnen en een erg grappige voorstelling met een zeeleeuw en een of andere bever. Voor een paar dollar kun je ook visjes kopen en de zeeleeuwen voeren... -en nog leuker- je kunt na een beperkte tijd in de wachtrij (als je er op tijd bij bent) ook de dolfijnen gaan voeren. Dat is ook erg gaaf want je mag ze zelfs aaien enzo.

Kortom: zeker doen!  ;D
#4 - 20-11-2010, 08:44 uur

Maite

Wij vonden Seaworld ook leuk! De shows zijn zeker de moeite waard. En daarnaast is er genoeg te doen en te zien om je een dag te vermaken.

Nog tip: als je een ANWB pas hebt krijg je 10 dollar korting per persoon :-)
#5 - 20-11-2010, 18:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15