Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijzen tickets

Discussie gestart

Old Faithful

Waar ik benieuwd naar ben is; wat als die 1.5 uur niet voldoende is, word je dan automatisch overgezet op een latere vlucht of zegt men eigen schuld dikke bult en koop maar een nieuw ticket.
Ik ben laatst aan het zoeken geweest naar een reisje LV en had moeten overstappen in Houston en had daarvoor maar 1 uur de tijd.

Voor zover ik weet, word je overgeboekt naar de eerstvolgende vlucht waar plaats op is. Tenminste als de vluchten tot dezelfde boeking behoren. Ik heb daarmee echter geen eigen ervaring.

Ik streef in Amerika altijd naar een overstaptijd  van ongeveer 2u30.  Maar ja, als het een gunstig tarief betreft met een overstaptijd van een uur en er zijn nog genoeg vluchten naar de eindbestemming die dag.............., dan zou ik het ook nog niet weten.

Succes.
#46 - 29-10-2011, 17:55 uur
« Laatst bewerkt op: 29-10-2011, 17:57 uur door Old Faithful »
Groet,

Old Faithful

petravv

Ik heb ook geboekt bij icelandAir, wij vliegen op 5 juli heen naarSeattle en op 26 juli terug van denver voor € 775,- p.p.

Wat betreft Jet Airways, wijzijn er mee naar new York gevlogen, vonden het een prima maatschappij, het eten erg lekker, het enige nadeel was dat het leek of er in verhouding meer dreinende/huilende/ok, kreisende kinderenaan boord waren, zowel heen als terug. Maar een goede MP3 speler met koptelefoon lost dat probleem dan ook weer op.
Het personeel was vriendelijk, en wat mijn man vooral erg prettig vond was het feit dat een slof Marlboro maar13 euro kostte ;-)
#47 - 02-11-2011, 16:00 uur
http://amerika--2009.blogspot.com/   let niet op de typefouten haha  Het Zuid Westen

http://vanvliet-amerika2010.blogspot.com/

De Zuidelijke staten

Amerika/Canada 2012 http://amerikavanvliet2012.blogspot.nl/

Airic

Wij hebben voor onze 2012 trip bij Icelandair geboekt. Voor 690 euro p.p. AMS - DENVER. Vertrek op 8 juli en retour op 30 juli. Je moet dus meteen boeken als de stoelen in de verkoop gaan. Goedkoper worden ze echt niet ....maar toch, in 2009 heb ik een mazzeltje gehad doordat ik toevallig op 3-4 januari naar de vliegprijzen van B.A. vanaf DUS naar LAX keek. Er waren die dag aanbiedingen voor "maar" 650 euro (vlucht in het hoogseizoen!!) Zien is dus kopen en knipper dan vooral niet met je ogen ........ aanbiedingen zijn er wel degelijk. Je moet er alleen vaak naar op zoek gaan.
#48 - 03-11-2011, 20:46 uur

Robert

Ik wil niet al te bijdehand doen, maar kijk ook eens naar vliegen vanuit dusseldorf......scheelt vaak ook aanzienlijk in de prijs in vergelijking met NL.

Amsterdam is natuurlijk voor de meeste van ons het makkelijkst, en ik heb makkelijk praten omdat vanuit eindhoven je in een uur en kwartier in dusseldorf of brussel zit, maar amsterdam is altijd duur dankzij de NL belastingen.

Daarnaast heb ik uit eigen ervaring gemekrt dat overstappen in een europees land altijd makkelijker is dan in de USa. Ivm opnieuw inchecken, koffer ophalen opnieuw inleveren e.d. Terwijl als je in een europees land overstapt alles automatisch door gesluisd word ( lees koffers).
Daarnaast vlieg je er soms ook langer op door in de USa over te stappen.

Ik vloog bijv. Brussel naar Chicago = ong. 9 uur vliegen. daarover stappen en dan nog een 5 uur naar LA = 14 uur vliegen.

terwijl als ik vanuit brussel naar london vlieg 45 minuten en dan van London rechtsreeks naar LA 11 en half uur ong. ik dus maar 12,15 uur vlieg. Is toch een "besparing"van een kleine 2 uur in een vliegtuig zitten. Tel daarbij je overstap tijden bij op en je reistijd is korter. Althans dit is mijn ervaring, maar corrigeer me als ik het verkeerd heb.

Ik vlieg dus het liefts kwa tijden en prijzen en het liefst vanuit belgie en of duitsland.
#49 - 03-11-2011, 23:13 uur

eric440551

Mie wil je per se vanuit Brussel vliegen?
Ik heb mijn tickets naar Seattle bij Icelandair geboekt begin oktober
voor 723 p.p. Amsterdam-Seattle.Geen eten en drinken maar klm rekent 1300 voor een ticket.
Overstap in ijsland met anderhalf uur door naar Seattle.
Prima ervaringen gelezen over Ice landair en volgend jaar gaan ze ook op L.A
en las vegas vliegen.
Wij vertrekken 23 juni en dan wordt er al hoog seizoen gerekend.
Kijk anders op chase.nl voor het voordeligste ticket.
#50 - 06-11-2011, 00:13 uur

eric440551

Waar ik benieuwd naar ben is; wat als die 1.5 uur niet voldoende is, word je dan automatisch overgezet op een latere vlucht of zegt men eigen schuld dikke bult en koop maar een nieuw ticket.
Ik ben laatst aan het zoeken geweest naar een reisje LV en had moeten overstappen in Houston en had daarvoor maar 1 uur de tijd.
Ik heb het niet geboekt omdat ik uit ervaring weet dat je zomaar 2 uur nodig hebt [koffers ophalen, douane, koffers weer inleveren en vaak naar een ander deel van de luchthaven] en angst had van hoe het dan verder moest.

Afgelopen zomer op Houston gevlogen.
Een uur is ontzettend krap voor een overstap maar vaak worden je koffers al doorgelabeld.
En is de internationale vlucht in dezelfde hal.
Maar douane was ontzettend traag en we hebben er ruim 40 min overgedaan om door te komen.
Wel vliegt er waarschijnlijk om de twee uur een vliegtuig naar Las Vegas.( Amerikaanse maatschappijen)
Dus dan wordt je op die vlucht geplaatst.
#51 - 06-11-2011, 00:23 uur

Old Faithful

Het eerste bericht op deze pagina.  ???

Waar ik benieuwd naar ben is; wat als die 1.5 uur niet voldoende is, word je dan automatisch overgezet op een latere vlucht of zegt men eigen schuld dikke bult en koop maar een nieuw ticket.
Ik ben laatst aan het zoeken geweest naar een reisje LV en had moeten overstappen in Houston en had daarvoor maar 1 uur de tijd.

Voor zover ik weet, word je overgeboekt naar de eerstvolgende vlucht waar plaats op is. Tenminste als de vluchten tot dezelfde boeking behoren. Ik heb daarmee echter geen eigen ervaring.

Ik streef in Amerika altijd naar een overstaptijd  van ongeveer 2u30.  Maar ja, als het een gunstig tarief betreft met een overstaptijd van een uur en er zijn nog genoeg vluchten naar de eindbestemming die dag.............., dan zou ik het ook nog niet weten.

Succes.
#52 - 06-11-2011, 11:13 uur
Groet,

Old Faithful

MissFluffy

Ja, ze maken er weinig problemen van en boeken je over naar de volgende vlucht .
Ook ik zorg bij de boeking voor zeker 2 uur overstaptijd ,ik zie ook steeds mogelijkheden staan om binnen het uur over te stappen maar lijkt me zeer stressvol want je moet al bijna vliegen om dan bij die gate te geraken .


Gr,
#53 - 06-11-2011, 11:30 uur

Jez

Onze terugvlucht vanuit Honolulu bleek een uur vertraagd, waardoor we nog maar 20 minuten overstaptijd hadden in San Francisco. We zijn meteen op een andere vlucht gezet. Omdat we op de terugreis niet met koffers hoefden te sjouwen, hadden we overal aan het uur overstappen voldoende.
#54 - 06-11-2011, 13:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Clautje

wij hebben afgelopen weekend onze tickets geboekt bij KLM.

Periode: mei - juni 2012

Heen: AMS - San Francisco
Terug: LA - AMS

Totaalprijs: € 1.316.00 voor 2 personen!
Niet duur vonden wij!!
#55 - 14-11-2011, 14:04 uur

Henkvdz

Afgelopen donderdag zijn we terug gekomen uit LV en moesten overstappen in Houston, daar hadden we 45 minuten overstaptijd.
Mede omdat we geen koffers hoefden te omlabelen en na stevig doorstappen kwamen we net op tijd bij de gate.
Kun je nagaan hoe krap het was, de fouilleerploeg was al aan het opruimen en we konden zonder te zijn doorzocht doorlopen.
Hadden we ook nog het geluk dat het toestel half leeg was en we dus ruim konden zitten.
Groet Henk
#56 - 14-11-2011, 15:06 uur

Dennis Vs79

wij hebben afgelopen weekend onze tickets geboekt bij KLM.

Periode: mei - juni 2012

Heen: AMS - San Francisco
Terug: LA - AMS

Totaalprijs: € 1.316.00 voor 2 personen!
Niet duur vonden wij!!

Mooie prijs idd!

Klm had tot en met vandaag actie tarieven op de bepaalde luchthaven in Amerika.. Scheelde best behoorlijk in prijs.
Onze tickets stonden vanaf juni al in optie en waren door deze actie deze week 140 euro p.p. goedkoper!  x4 dus tel uit de winst  ;D
#57 - 14-11-2011, 20:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15