Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Show Las Vegas September 2010

Discussie gestart

camper2010

Hallo,

22 en 23 september verblijven wij in het MGM hotel in LV. We willen graag een show bijwonen en komen via bestofvegas.com uit op verschillende shows van Cirque du Soleil. De shows "O" en "Mystere" zijn nog beschikbaar. Iemand hier ervaring mee of iets van gehoord? Lastig kiezen hoor!
Helaas is "The Lion King" al uitverkocht op deze data, zou er een mogelijkheid zijn om in LV zelf nog aan kaartjes te komen, of is dit uitgesloten of erg duur?
Misschien nog andere tips voor mooie shows??

Bedankt!!
#1 - 31-08-2010, 09:18 uur

Damien666

Mystere heb ik in 2008 gezien. Ik vond dat persoonlijk wel een aanrader...
#2 - 31-08-2010, 09:45 uur

hdeweert

Elke show van Cirque du Soleil is een belevenis op zich dus is het niet belangrijk welke je kiest. Het nl altijd goed.
Wil je de weten hoe wat je kunt verwachten dan kun je gewoon in Nederland naar de nieuwste voorstelling “ Totum” .
Succes
Harm
#3 - 31-08-2010, 13:02 uur

martinm

Er zijn diverse locaties op de "Strip" waar je voor vele shows nog kaartjes kan kopen, soms tegen leuke prijzen.....
#4 - 31-08-2010, 17:24 uur

koosv

Goed dat je de datum hebt genoemd.
Op 22 en 23 september zijn er een aantal grote congressen in LV, zoals -

Sep 21-Sep 23 - SuperZoo West 2010 - Mandalay Bay Convention Center - 9,000
Sep 22-Sep 24 - Interbike Expo 2010 - Sands Expo & Convention Center - 18,000
Sep 22-Sep 24 - Las Vegas Souvenir & Resort Show - 2010 - Las Vegas Convention Center - 4,000

Deze lieden storten zich op bufetten en gaan naar allerlei shows.
Het zou dus best kunnen zijn dat je moeilijk aan kaartjes komt naarmate de tijd verstrijkt.

en dan heb je nog geluk, want als je al weg bent ->
Sep 26-Sep 29 - International Baking Industry Expo - Las Vegas Convention Center - 35,000
#5 - 31-08-2010, 19:52 uur

Steson

 :o
Lekker dan !!
Wij zijn van 26 tot 28 september in LV !!
Gelukkig heb ik dus al wel een hele goeie deal met MGM voor een Hollywood Suite.....

Maarre, wat is dat voor een Expo ?? Interessant om te gaan kijken ofzo ?

Jee, dacht te wachten tot ons feitelijk verblijf om kaartjes te kopen voor CdC, maar dat kan ik vergeten dus ??
Toch maar goed die mailtjes gaan bekijken dan van smartervegas.....

Bedankt voor de tip !
Sonja
#6 - 31-08-2010, 21:58 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

koosv

Nou ik zou je maar niet al te ongerust maken, de grote stad zal de mensen absorberen, en die hebben het overdag te druk, en misschien liggen ze 's-avonds wel helemaal uitgeteld, vooral als ze hun eigen gebak durven te eten. Ik zie wel eens taarten bij Walmart, maar daar durf ik niet dichter dan enkele meters bij te komen....

Voorzover ik heb begrepen is het een expo voor de industrie, dus niet voor "normale" bezoekers.
#7 - 31-08-2010, 23:25 uur

Joycet

Wij gaan volgende week naar Vegas, ik vraag me af hoe jullie zien dat er conventions zijn? Is daar een 'verzamelsite' voor?
#8 - 02-09-2010, 11:15 uur

Yvonne&Werner

Hallo, toevallig zitten wij diezelfde 2 nachten ook in het MGM in Las Vegas en wij wilden ook naar een show gaan.
Kunnen jullie informatie goed gebruiken! Wij wilden zo'n evening tour gaan doen. de eerste avond, maar
dat weten we nog niet zeker
groejtes, Yvonne
#9 - 02-09-2010, 21:43 uur
Love to go to the USA

Steson

Welke 2 nachten bedoel jij? Die van 22 en 23 sept, of wanneer wij er zijn op 26 en  27 sept?
#10 - 02-09-2010, 22:54 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Yvonne&Werner

Ik bedoel de 22e en de 23e september
#11 - 10-09-2010, 06:57 uur
Love to go to the USA

koosv

@Joycet  -- er zijn een aantal sites waar je conventions kan bekijken, zoals

http://www.pcap.com/lvconv.htm

http://www.lasvegastourism.com/conventions_jan.htm
deze is in tabelvorm, daarom zie je heel snel de aantallen, ondanks de glitter

zo zie je op 6-9 jan 2011 een grote conventie met 120.000 deelnemers
de kamerprijzen gaan dan omhoog.

ooit was ik zo stom om geen hotel te hebben gereserveerd, terwijl ik niet wist dat er juist toen een hele grote conventie was met een paar honderd duizend bezoekers. probleem is dan de geisoleerde ligging van vegas, waardoor je heel ver moet rijden om toch een kamer te krijgen, en zelfs in de omgeving is de invloed merkbaar.

in het algemeen hoef je geen rekening te houden met conventies, op de hele grote na. dan is zo'n lijstje wel handig
#12 - 10-09-2010, 12:00 uur

Wendy5

Hoi,
Wij hebben in mei de show "Love" gezien in Le Mirage. Ook van Cirque du Soleil, maar op muziek/liedjes van de Beatles. In een woord geweldig. Je kwam echt ogen tekort. Wij hadden niets geboekt vantevoren omdat we niet van plan waren een show te bezoeken, maar 3 dagen voor Vegas kwamen wij op de camping in Bryce Canyon de vaste pianist van Celine Dion tegen en die zei dat we toch echt een show moesten gaan zien. Ook wij waren er in het weekend, dus we dachten dat wordt niets meer, maar zondagochtend zijn we naar Le Mirage gegaan en we konden nog kaarten krijgen voor diezelfde avond en met korting. Ik weet niet hoe het in september zal zijn, maar toen was het geen probleem om ter plekke nog kaarten te kopen.
Ga ook eens eten in een van de buffetrestaurants van de grote hotels zoals het Bellagio of Wynn. Je moet soms wel in de rij staan, maar het eten is super. Het beste wat wij in Amerika gegeten hebben en ze hebben echt alles. Prijs valt reuze mee, rond $ 25 pp incl soft drinks.
#13 - 17-09-2010, 22:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15