Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Skay-walk Grandcanyon west

Discussie gestart

meistershof

Hallo allemaal.
Ik heb het al eens eerder gevraagd ,het lijkt ons leuk om de Grand Canyon eens op een andere lokatie te zien,
n.l bij Grand Canyon west bij de Skaywalk.Ik heb er wel veel over gelezen maar nog niemand gehoord die er is geweest.
Mijn vraag is kun je er komen met de camper (ze schrijven dat je er komt via gravelroads) en is het de moeite waard .
we gaan in oktober dan is de noord rim meestal dicht en de Soutrim hebben we al 4 keer gezien (is nog steeds geweldig)
Graag jullie reactie .
Groeten Wim.
#1 - 27-12-2008, 21:58 uur

Hans B

Volgens mij zijn er inderdaad nog geen forumleden geweest.
Als ik eerdere topics lees, lijken de meeste het kitch, nep te vinden.
Onderstaand de link naar de site met prijzen

http://www.grandcanyonskywalk.com/

Volgens mij is het een lange dirt gravelweg die er naartoe leidt en kun je er met de camper niet komen.

succes, Hans
#2 - 28-12-2008, 13:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

melvin

ik ben er niet geweest maar ik denk zelf dat je met een helicopter vlucht evenveel ziet (dit hebben wij ook deze zomer gedaan).
en de skay-walk is vrij duur volgens mij en je mag er niet filmen en foto's maken.
#3 - 29-12-2008, 13:59 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

meistershof

Bedankt voor de reactie's
een helicopter vlucht hebben wij voor twee jaar terug gemaakt ,fantastische.
groeten Wim.
#4 - 29-12-2008, 20:26 uur

Carolina

hallo,

wij zijn er in mei 2007 op geweest het was toen pas open,
en wij vonden het de moeite waard als je toch in de buurt bent er naar toe te gaan,
alleen de weg er naar toe is 14 mijl door de grove graffel ,wij waren erg vroeg en kwamen niemand tegen dat wij dachten zitten wij wel goed
maar dan komt er in eens uit het niets een asfalt weg van een paar km naar de parkeerplaats waar je de instucties krijg voor het kopen van je ticket
wij hebben toen 162.40 dollars betaald voor 2 personen

je kan er niet met eigen auto naar toe maar je gaat met bussen die je eerst bij de skywalk brengt waar je alles af moet geven en door de controle poortjes of je echt niets in je zakken heb zitten dan ga je naar buiten naar de glasplaat waar je plastic zakjes om je schoenen moet doen..

het is een klein hoefijzer waar je over loopt en in de midden staat een fotograaf voor de foto natuurlijk want je eigen toestel moet je afgeven.

daar na staat er een kleine nederzetting van hoe de indianen vroeger leefden en dan gaat de bus weer verder naar een ander uitkijk punt waar je een maaltijd krijg aan geboden..( kleine Lunch)
en daar na breng de bus je weer terug naar de parkeerplaats
je mag er net zolang over doen als je zelf wil.

maar de graffel weg moet je ook weer terug en je auto kan gelijk de wasstraat in die ziet er niet meer uit...
gelukkig was het bij ons alleen maar stof maar of ik deze weg zou rijden met nat weer!!!!

wij hebben geen spijt gehad dat wij er geweest zijn...
#5 - 31-12-2008, 18:04 uur

meistershof

Bedankt Carolina.
We zouden het daar wel eens willen bekijken , je kan er ook tochten maken per hummer heb ik gelezen ,maar dit zal ook
wel duur zijn .Ik begrijp wel dat we er niet met de camper kunnen komen ,mischien kunnen we in las vegas een toer bespreken daar
naar toe . Hebben jullie de grand cayon ook op de gebruikelijke plaats gezien ? hoe is dan de vergelijking?
Groeten Wim.
#6 - 02-01-2009, 21:37 uur

Carolina

Hallo Wim,

Je kan er wel met de camper komen maar het is een slecht weg toen hoor 2007..misschien is er al iets aan gedaan..
en ik weet ik ook dat er tours zijn maar die gaan volgens mij meestal vanuit Las Vegas.. en zij ook prijzig..

wij hebben de grand Canyon aan de south kant 2 maal gezien en dat stuk is vele groter waar je langs kan gaan.
 
 ik heb wel een paar foto's daarvan maar weet niet hoe ik die er hier op kan krijgen

Carolina


#7 - 06-01-2009, 15:12 uur

meistershof

Bedankt Carolina.
Een paar foto's zijn wel leuk om te zien , je kunt ze op het volgende adres zetten. [email protected].
Bij voorbaat dank.
Groeten Wim.
#8 - 07-01-2009, 21:09 uur

Marianne

Hallo Wim,
 ik heb wel een paar foto's daarvan maar weet niet hoe ik die er hier op kan krijgen

Carolina

Hallo Carolina,

Je kunt ze uploaden met ImageShack: www.imageshack.us en dan de link die je krijgt voor forums hier plaatsen.

Marianne
#9 - 07-01-2009, 23:41 uur

Carolina




ik hoop dat het zo lukt..

dit is de skywalk..

groetjes
Carolina
#10 - 10-01-2009, 22:32 uur

Carolina

Nog een foto van het uitzicht van de Skywalk..
#11 - 10-01-2009, 22:42 uur

Carolina

De weg er naar toe.....




als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel

groetjes
Carolina
#12 - 10-01-2009, 22:45 uur

meistershof

Carolina bedankt voor de foto's
Het ziet er mooi uit daar ik denk dat we in okt daar gaan kijken.
Groeten Wim.
#13 - 13-01-2009, 18:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15