Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Spullen Californië

Discussie gestart

Gloria

Ik ben een leerling toerisme in België en voor mijn eindwerk moest ik een rondreis maken (op papier) voor een land of staat in de Verenigde Staten. Ik heb Californië gekozen. Voor de verdediging van mijn eindwerk moet ik een beursstand maken. Hiervoor heb nog verschillende spullen voor nodig die van of over Californië komen/gaan. (hiermee bedoel ik reisgidsen, postkaarten, souvenirs, ...). Dit kan in thema Wild West, Gold Rush, Beach, Hollywood,... zijn.
Weet er iemand hoe of waar ik het best aan zo'n spullen geraak? Iemand die zo'n spullen heeft? Sowieso worden ze achteraf terugbezorgd. Ik heb ze nodig van 20-26 mei.
Alvast bedankt.
#1 - 05-05-2015, 20:44 uur

Ine

Ik denk dat je al veel kunt downloaden van diverse sites over Calivfornia en de bekende steden/parken e.d. en dat afdrukken, dus reisgidens, postkaarten e.d.  al je niet snel nodig hebben.
#2 - 06-05-2015, 13:35 uur

Marianne

Je kunt misschien wat materiaal aanvragen bij http://www.visitcalifornia.com (een eind naar beneden scrollen). Misschien sturen nationale parken (zoek vioa www.nps.gov) ook wel iets op. Je bent natuurlijk wel aan de late kant daarvoor.
En loop eens bij een reisbureau langs om te vragen of ze iets hebben.
Bij de bibliotheek kun je wellicht reisgidsen vinden.

Marianne
#3 - 06-05-2015, 14:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15