Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stuntprijzen Caesars Palace LV in juli 2012!

Discussie gestart

Annique & Maarten

Zojuist geboekt!

Caesars Palace Las Vegas, Deluxe room.
Van 10 juli 2012 tot en met 13 juli 2012 (3 nachten) voor de onvoorstelbare prijs van $34,- per nacht.
Geen bijkomende Resort Fees!

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het zag. We hebben meteen ons reisschema erbij gepakt en gekeken wanneer we in LV zouden zijn.
Dus ook maar meteen geboekt, want de reguliere prijs bij Expedia was voor dezelfde kamer en datum ongeveer €543,-.

De laagste prijs die ik voor dit hotel gehoord heb was ongeveer €90,-.

Wij zijn in ons nopjes.

Doe er je voordeel mee als je ergens rond deze data in Las Vegas bent. Ik zag dat deze prijzen in juli goed te vinden zijn.  :afro:
http://www.lasvegasdirect.com
#1 - 16-12-2011, 14:08 uur
« Laatst bewerkt op: 16-12-2011, 14:12 uur door Annique & Maarten »
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

koosv

Die site kende ik nog niet, meteen opgeslagen als bookmark.
Dit is wel een heel bijzondere prijs voor een bijzonder hotel. 

Dit jaar zat ik voor ongeveer dezelfde prijs in Imperial Palace, een van de meest slechte hotels in bijna alle opzichten die ik ooit gehad heb.
#2 - 16-12-2011, 14:30 uur

TondeG

Hoi Annique en Maarten,

Erg bedankt voor de tip, heb ook maar gelijk geboekt van 3-7 juli. Ik heb de Forum Tower de Luxe room, waren net  gerenoveerd. Totaal 112 dolllar voor 3 nachten. Ik ben ook erg in mijn nopjes. Nu is alles geboekt zelfs de wagen.  >:D ;D

Ton   
#3 - 16-12-2011, 15:35 uur

Annique & Maarten

Ik vroeg me af welke beter zouden zijn; de Deluxe rooms of de Forum Tower rooms.
Volgens mij zijn de Tower rooms gewone kamers en de Deluxe de luxe kamers. Ik zie dat jij het hebt over Forum Tower de Luxe room, maar die zie ik niet staan.
#4 - 16-12-2011, 15:47 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

TondeG

Je hebt gelijk, ik was te enthousiast! Ik weet het ook niet wat beter is, maarja voor die prijs.
#5 - 16-12-2011, 16:09 uur

Annique & Maarten

Je kunt annuleren voor $15 en vervolgens de Deluxe boeken!

Of de $20 trick natuurlijk!
#6 - 16-12-2011, 16:18 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

TondeG

Of de $20 trick natuurlijk!

Wat bedoel je hiermee en zijn de luxe kamers ook bovenin ?
#7 - 16-12-2011, 16:20 uur

Annique & Maarten

De $20 trick werkt in het kort als volgt:

Je geeft de baliemedewerker bij het inchecken je paspoort en je CC. Tussen deze twee stop je een briefje van 20 dollar en vraag je of er een 'complimentary upgrade' beschikbaar is.

Kijk hier maar eens:
http://www.frontdesktip.com/las-vegas/caesars-palace/
http://www.frontdesktip.com/faq/
#8 - 16-12-2011, 16:39 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

TondeG

Haha grappig, weer wat geleerd ook al ben ik drie keer in Amerika geweest. Ik blijf bij het geboekte en volgens mij betaan er alleen maar  Forum tower rooms de luxe, ik kan geen gewone vinden. Ik zie het wel en ben erg happy met de prijs.
#9 - 16-12-2011, 16:46 uur

Annique & Maarten

Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Volgens mij kan het niet 'slecht' zijn!
#10 - 16-12-2011, 16:50 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Sus

Goeie tip, ook maar meteen geboekt al zit er misschien nog een klein addertje onder het gras.
Op een bepaald moment staat tijdens het boeken het volgende vermeld:

"Please note: We forward your room preference requests to the hotel. However, these preferences are not guaranteed and are based on availability at the time of check-in."

Ook al heb je een deluxe kamer geselecteerd, je weet dus niet of je die ook gaat krijgen,,niet?

Hopelijk is het geen truc om de slechtste kamers (voor zover er die zijn bij Caesars) te vullen.


Sus
#11 - 16-12-2011, 17:27 uur



Annique & Maarten

Ik heb echter nog nooit meegemaakt dat je bij onbeschikbaarheid gedowngraded wordt. Neem als voorbeeld huurauto's. Als de gereserveerde types niet op voorraad zijn, krijg je een groter model. Zo ook in hotels. Als ik in kwam checken en er was geen kamer van de geboekte klasse beschikbaar, kreeg ik een grotere.
Ik zal dus geen downgrade accepteren!
#12 - 16-12-2011, 18:39 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

martinm

Zou inderdaad meteen deze kans grijpen, prijzen zullen bijna nooit zo lang zo laag blijven.

Even offtopic: je weet ook dat je vliegtuig bijna in de Golden Gate Bridge vliegt..... ;)
#13 - 16-12-2011, 18:49 uur

Annique & Maarten

Ik ging net weer eens even kijken op de site lasvergasdirect...wow...de prijzen zijn weer ontploft ten opzichte van onze boeking.

10 t/m 13 juli 2012 kost nu $705,13 i.p.v. $114!!! Een verschil van $591. (Deluxe room)
Zou het een foutje van de site zijn geweest?
#14 - 16-12-2011, 21:09 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Dirc

Dit geld niet in Juni of ik zoek verkeerd?
Ik kom op 139 dollar per nacht?
#15 - 16-12-2011, 21:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15