Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

TIPS TIPS TIPS graag: Reis met 1 kind (10) in regio Montana

Discussie gestart

Snen

Hallo Lieve mensen  >:D
Ik heb inmiddels heel wat USA trips achter de rug maar ik wil heel graag met mijn gezin: man en 1 kind van 10,  richting Montana/Wyoming, Idaho gaan maar ik kom kennis en inspiratie te kort.
We willen in de tijd van 3 weken een kleine rondreis doen, dus wat langer engens ter plekke hangen en vanuit daar tochtjes gaan maken. kernwoorden zijn:
-ranch, evt overnachten
-dinosaurus
-cowboy stadjes
-zwemmen
-natuur, parken, watervallen
-pretpark(?)

Wat ook kan is via Minnesota ( woont familie)-s Dakota-Idaho-Montana waarbij we dan wel meer rijden. Misschien heeft iemand van jullie wel hele andere ideeen in die hoek. wat belangrijk is,is dat mijn zooon het ook leuk vind.

bedankt vast!  :afro:
#1 - 28-10-2012, 19:32 uur

Hans B

Ook wij zijn vanaf dat de kinderen rond de leeftijd van 10 jaar waren gestart met onze Amerika reizen.
Inmiddels hebben we er 8 gemaakt (1998, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2007, 2009).
De kinderen zijn inmiddels iets boven de 20 jaar.
Wij hebben de reizen altijd gemaakt omdat wij het zelf wilden, de kinderen 'gingen' mee.
Of ze het leuk gevonden hebben, ik denk het wel, we zochten ook naar veel dingen die geschikt voor hun waren.

Mijn vraag is dan, maak je de reis voor jezelf en moeten er voor je zoon enkele leuke dingen in zitten.
Of maak je de reis voor je zoon.

De dingen die je noemt zijn overal te vinden.
Dinosaur N.P. - Vernal Utah
Cowboy stadjes - Virginia City Montana
Zwemmen - vele motels en camping hebben een zwembad
Natuurparken - wat te denken van Yellowstone, om elke hoek is wat te zien.
Pretparken - voor de grote six flags zul je in de wereldsteden moeten zijn. Maar een plaatselijke County Fair is ook hardstikke leuk.

#2 - 28-10-2012, 21:00 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15