Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tips voor Capitol Reef?

Discussie gestart

leendert en maria

Beste mensen,
Heeft iemand tips voor Capitol Reef? Een mooie wandeling of een stuk wat we niet mogen missen? Wij zijn er 1 dag. We komen de dag ervoor van Mexican Hat en gaan, na een overnachting in Torrey, de volgende dag door naar Bryce Canyon. Wie een tip heeft, graag!
Maria
#1 - 13-03-2010, 14:03 uur

Tet14

Ik zou eerst naar het Visitor Center gaan voor info.  Ten westen van het VIC langs ut24 is een korte zijweg naar een uitkijkpunt over de Goosenecks. Vanaf het VIC kan je de scenic drive nemen het park in. Daar zijn 2 onverharde zijwegen.(ten oosten van scenic drive.  Beiden zijn goed te rijden. De eerste gaat de Grand Wash in de tweede naar Capitol Gorge. Beiden zijn prachtig. Aan het eind van beide gorges vind je een parkeerplaats. Hiervandaan gaan wandelingen verder de gorge in. Je kan het zo lang of kort maken als je wil.
Tet
#2 - 13-03-2010, 16:57 uur

Marianne

Wij zijn er jaren geleden geweest maar hadden toen te weinig tijd om iets te doen (op weg van Monument Valley naar Bryce). Voor de volgende reis heb ik wat must sees opgezocht, met ook een link naar day hikes. Zie onze planning, onder Utah, ook voor eetgelegenheden etc. Aanrader uit mijn Fodor-gids: de Hickman Bridge Trail.

Marianne
#3 - 13-03-2010, 17:41 uur

leendert en maria

Tet en Marianne, bedankt voor de tips :)
Marianne ik zag op je planning dat je nog een aantal opties hebt voor het overnachten in de buurt van Capito Reef. Die cabins zien er ook leuk uit! Wij verblijven in Sandstone Inn in Torey (75 dollar inc) ik heb gelezen dat je vanuit het (glazen, overdekte) zwembad een mooi uitzicht op de omgeving hebt.
#4 - 14-03-2010, 10:27 uur

Martin Obbe

Alles wat je altijd al wilde weten over Capitol Reef vind je op http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/nationaleparken/utah/capitolreef/capitolreef.html
Wij hebben vorig jaar de Hickman Bridge Trail gelopen. Marianne noemde deze trail ook al. Niet zwaar en erg mooi.

Groet, Martin
#5 - 14-03-2010, 14:38 uur

leendert en maria

Dank je! Heb meteen op de site gekeken, prachtig!
Maria
#6 - 14-03-2010, 17:58 uur

Lilo

Ook mooi om te doen: Golden throne trail!

Lilo
#7 - 14-03-2010, 19:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15