Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips voor onze rondreis

Discussie gestart

parure

Goedemiddag,

Ik heb mjin reis ongeveer rond maar heb nog even jullie hulp nodig voor de nodige tips en adviezen:
Bijv moet ik ergens anders langer blijven?

20 aug   Kansas City
21 aug   Kansas City
22 aug   Kansas City - Oakley
23 aug   Oakley - Colorado Springs
24 aug   Colorado springs - Denver
25 aug   Denver
26 aug   Denver - Casper
27 aug   Casper
28 aug   Casper -  Billings
29 aug   Billings - Missoula
30 aug   Missoula -  Kalispell
31 aug   Kalispell - Glacier national Parc
1 sept    Glacier National Parc
2 sept    Kalispell -  Spokane
3 sept    Spokane - Ellensburg (vanwege de rodeo)
4 sept    Ellensburg - Portland
5 sept    Portland
6 sept    Portland
7 sept    Portland -  Seattle
8 sept    Seattle
9 sept    Seattle
10 sept  Seattle - Amsterdam

We zijn al eens in eerder (2 keer) in Seattle geweest vandaar nogal wat dagen in Portland.

ik hoor graag van jullie.

Groeten, Tine
#1 - 15-05-2011, 18:26 uur

parure

Waar zouden we in Glacier kunnen overnachten en hebben jullie ervaringen?
Hebben jullie voor de rest ook nog adviezen voor onze rondreis?

Groeten, Tine
#2 - 16-05-2011, 20:44 uur

Marianne

Hallo Tine,

Ik heb weinig ervaring met dit stuk, we zijn ooit eens in jni in Glacier geweest en dat was te vroeg in het jaar. We hadden een tent bij ons maar moesten uitwijken naar een motel/lodge. Ik weet niet meer welke dat was, het heeft ook weinig indruk gemaakt. Waarschijnlijk was dat St Mary.
De volle dag Casper begrijp ik niet, zou je die dag niet beter ergens anders kunnen gebruiken?
Hebben jullie Mt St helens al eens bezocht? En de Columbia river Gorge?

Marianne
#3 - 16-05-2011, 21:49 uur

Hans B

Als ik jullie route zo bekijk, heb ik het idee dat het jullie gaat om het rijden.
Het deel Billings - Missoula - Kalispell - Glacier - Spokane is ook wat bijzonder.
Maak er van Billings - Great Falls - Glacier - Kalispell - Spokane, is wat logischer.
#4 - 17-05-2011, 07:55 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Old Faithful

Hallo Tine,

Het is in ieder geval geen standaard route. Ik vind het moeilijk er iets over te zeggen zonder te weten wat jullie bedoeling is.
Wij overnachtten bij Glacier N.P. in Kalispell. Nadeel is dat het op een uurtje rijden van het park ligt, voordeel is dat er een groot aanbod van accomodaties is. Voor overnachtingen in het park kun je hier kijken.
Aan de oostkant van het park zijn er mogelijkheden in St Mary.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#5 - 17-05-2011, 13:06 uur
Groet,

Old Faithful

parure

Bedankt tot nu toe voor de reacties. >:D
Ik heb wel een vraag aan Marianne:De volle dag Casper begrijp ik niet, zou je die dag niet beter ergens anders kunnen gebruiken?
Hebben jullie Mt St helens al eens bezocht? En de Columbia river Gorge?

De 2 dingen die je noemt hebben we nog niet bezocht. Wat geef je als suggestie voor een de dag in Casper?

daarnaast een andere vraag. We hebben niet om een bepaalde reden deze route uitgezocht maar we wilden graag naar Denver, Glacier National Parc, Portland en Seattle. Daarnaast wilden we een rodeo bijwonen en dat is gelukt voor Ellensburg.  Dus vandaar dze route. Mochten julllie antwoorden op de vragen hebben dan hoor ik het graag.
#6 - 17-05-2011, 20:48 uur

Hans B

De volle dag Casper begrijp ik niet, zou je die dag niet beter ergens anders kunnen gebruiken?
Ik ook niet, ik ben in een stad of dorp om te slapen en voor het overige is de natuur vele malen mooier.

Hebben jullie Mt.St.Helens al eens bezocht
Ja, is fansatisch, vooral als de kratermond nog een beetje rookt.
Neem vanaf Randle de weg naar het zuiden en sla af bij de 99 richting Spirit Lake.
Je komt dan op 7500ft en kijkt uit over het meer (vol met boomstammen) en de kratermond.
#7 - 18-05-2011, 09:49 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Old Faithful

Hans B heeft je er in een eerder topic al eens op gewezen dat het niet handig is om steeds een nieuw topic te openen. Je vraagt om adviezen zonder te vertellen waar jullie belangstelling voor hebben. Nu open je weer een nieuw topic waardoor de kans op nutteloze herhalingen heel groot wordt.
Zo wilde ik gaan vragen waarom je bij Denver Rocky Mountains N.P. oveslaat en  waarom je op weg naar Glacier N.P niet naar Grand Teton en Yellowstone gaat. Dat zou voor mij n.l. een logische route zijn, eventueel via Cody. Nu zie ik echter dat alledrie de parken in een vorig topic al door Tet14 genoemd zijn. Ik val dus in herhaling als ik die ga adviseren. Ik zie ook dat ik je vraag over overnachtingsmogelijkheden bij Glacier al uitgebreid beantwoord had.  ???

Maar toch nog een suggestie. Tussen Portland en Seattle heb je naast Mt St Helens ook nog Mount Rainier N.P.

En puur uit nieuwsgierigheid  embarressed. Waarom ga je wel naar Colorado Springs en niet naar RMNP?

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.

#8 - 18-05-2011, 14:42 uur
Groet,

Old Faithful

Tet14

Precies OF. Het leek me niet nuttig om nog eens te reageren.
#9 - 18-05-2011, 14:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15