Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tis zover

Discussie gestart

bonkers

We gaan bijna kan haast niet wachten Veel googelen en alles uitzoeken veel gehad aan dit forum waarvoor dank De route heb ik bijgeplakt als plaatje misschien iets op de route wat gemist heb of een must see van harte welkom Kant tekening we zijn beide gek op rijden dus 8 auto uren is voor ons 8 uur genieten  >:D







#1 - 06-05-2011, 09:21 uur

Yessica

Ziet er goed uit! Veel plezier!
Heb je al een beetje gekeken welke trails je wil gaan doen in Zion en Bryce?

Je bent wat kort in San Fransisco, misschien bewust, maar ik zou die ene dag niet gebruiken voor hop on, hop off, heb ik wat slechte ervaringen mee. SF is een 'walkable' city, je kunt veel te voet doen en je zou altijd de cable car kunnen nemen naar Fisherman's wharf of downtown (afhankelijk waar je verblijft), als je dat te ver vindt om te lopen.

Tip van de dag: beklim de greenwich steps naar Coit Tower!
#2 - 06-05-2011, 09:33 uur



bonkers

hoi en thnxs voor de tip van de dag Maar ben er (sf) 2 volle dagen en een late middag (alcatraz night tour ). Mijn hotel wharf inn ligt naast de pier De hop on hop off is ook geen must we zien het wel als we er zijn, blijft moelijk om een voorstelling te maken. Mijn tp van de dag voor dit rondje kijk naarde video van bassie en adriaan die hebben het rondje ook gemaakt en komen (echt waar ) veel handige tips en wetenswaardigheden in voor hihi  embarressed 
#3 - 06-05-2011, 10:30 uur

marcelgeert

Hoi, misschien is een wedstrijd van de Sanfransisco Giants wat voor jullie ,ze spelen thuis op de dagen dat jullie daar zijn .
http://sanfrancisco.giants.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=sf#y=2011&m=6                                                                                                                                                                                  Ik ben er samen met mijn dochter ook rond die tijd en wij  laten een wedstrijdje honkbal nooit liggen.
Heel veel plezier met deze erg leuke route die jullie hebben uitgezocht en zoals jullie al melden is rijden in die omgeving geen straf ;)

    Gr. Marcel de Vries
#4 - 08-05-2011, 11:34 uur

Hans B

Een honkbalwedstrijdje in de vakantie dat probeer ik ook altijd even mee te pikken.
Vooral na een vermoeiende dag slenteren is een avondje relaxt zitten op de tribune een welkome afwisseling.
De Giants hebben een nieuw stadion aan de baai met mooi uitzicht zowel op het veld als over het water.
#5 - 08-05-2011, 15:11 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15