Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Toadstool hoodoo

Discussie gestart

Kelly

Hallo,

wie kan mij helpen aan de juiste (wandel)route naar Toadstool hoodoo? Ik lees zo vaak in reisverslagen dat men verkeerd loopt of het niet kan vinden.
Volgens mij is het tussen milemarker 19 en 20 aan de I-89 tussen Kanab en Page. Je moet door een koeienhek lopen, je registreren ,maar dan??

Alvast bedankt!

Groetjes Kelly
#1 - 25-06-2009, 20:42 uur

Marianne

Hallo Kelly,
Wij hadden de Toadstool Hoodoos vorig jaar op onze planning staan. Het is inderdaad bij milemarker 19 in de buurt, dat is wel te vinden. In ons reisverslag zie je bij 2 augustus een foto van het bord bij de toegang.
Het was er erg warm toen wij er waren, we hebben toen besloten er niet naar toe te wandelen, maar volgens mij is het goed te vinden. Ik heb niet gezien dat je je moest registreren.

Marianne
#2 - 25-06-2009, 20:56 uur

jerbia

Wij waren in 2007 verkeerd gelopen  embarressed, maar dit jaar hebben we gelukkig wel de goede route gelopen. Aan route 89, tussen milemarker 19 en 20 inderdaad,  ligt aan de rechterkant (gezien vanaf Page) een parkeerplaatsje waar je jezelf eerst registreert. Vervolgens loop je in noordelijke richting door de wash. De route wordt aangegeven mbv cairns en kleine BLM-paaltjes met daarop een pijltje in de juiste richting (zie onderstaande foto). In ons reisverslag van afgelopen mei kun je alles lezen over de wandeling en de foto's bekijken: http://lasvegas2009.blogspot.com/2008/12/21-mei-springdale.html



 
#3 - 25-06-2009, 21:17 uur
« Laatst bewerkt op: 25-06-2009, 21:23 uur door jerbia »

Kelly

Hoi Marianne,

bedankt voor je antwoord. Ik heb meteen even bij je verslag gekeken. Ik heb al eerder je verslagen gelezen maar toen was de foto me niet opgevallen. Op een gegeven moment lees je zoveel dat je het allemaal niet meer weet  :D
Op de foto lijkt het me duidelijk en niet te missen. Volgens mij zie ik ook een soort plattegrondje op het bord. Ik heb alleen al eerder gelezen dat toch verschillenden het niet kunnen vinden en fout lopen. Dus vandaar mijn vraag.....

Groetjes Kelly
#4 - 25-06-2009, 21:20 uur

Kelly

Hoi Bianca,

bedankt voor je antwoord. Ik had inderdaad  in je verslag gelezen dat je dit jaar goed was gelopen dankzij de goede beschrijving van Henriette en Hanz, alleen kon ik die beschrijving niet vinden  :(
Maar zoals je nu uitlegt met de BML-paaltjes moet het helemaal goed komen.

Bedankt weer!! :afro:

#5 - 25-06-2009, 21:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15