Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trip zomer 2011 adviezen gevraagd

Discussie gestart

susanne

Hoi allemaal,

na nu al een poosje op dit prachtige forum geneusd te hebben willen we graag onze plannen voor 2011 met jullie delen.

Komnde

   Amsterdam   vertrek         KLM
1   San Fransisco   aankomst   26   0:27   Holliday Inn Express
2   San Fransisco   sigtseeing         Holliday Inn Express
3   San Fransisco   sigtseeing         Holliday Inn Express
4   Yosemite   naar Yosemite   304   3:54   Yosemite Lodge
5   Yosemite   sigtseeing         Yosemite Lodge
6   Yosemite   sigtseeing         Yosemite Lodge
7   Mojave   naar Mojave   422   5:04   Best Western Desert Winds
8   Las Vegas   naar Las Vegas   357   3:45   ??
9   Las Vegas   sigtseeing         
10   Las Vegas   sigtseeing         
11   Las Vegas   sigtseeing         
12   Zion   naar Zion   261   2:50   Best Western Zion Park Inn
13   Bryce   naar Bryce   213   2:42   Best Western Ruby's Inn
14   Bryce   sigtseeing         Best Western Ruby's Inn
15   Page   naar Page   240   2:51   Best Western at Lake Powell
16   Page   sigtseeing         Best Western at Lake Powell
17   Flagstaff   naar Flagstaff   350   4:16   Best Western Pony Soldier Inn & Suites
18   Flagstaff   sigtseeing         
19   Indio   naar Indio         Best Western Date Tree Hotel
20   San Diego   naar San Diego   206   2:24   Best Western Seven Seas
21   San Diego   sigtseeing         
22   Los Angeles   naar Los Angeles   147   1:31   Best Western Anaheim Inn
23   Los Angeles   sigtseeing         Best Western Anaheim Inn
24   Los Angeles   sigtseeing         Best Western Anaheim Inn
25   Santa Barbara   naar Santa Barbara   196   2:14   Best Western Beachside Inn
26   Montery   naar Montery   372   4:36   Best Western De Anza Inn
27   San Fransisco   naar San Fransisco   193   2:12   Holliday Inn Express
28   San Fransisco   sigtseeing         Holliday Inn Express
29   San Fransisco   vertrek         KLM
   Amsterdam   aankomst         KLM
#1 - 22-08-2010, 19:54 uur

Marianne

Hallosusanne,

Mooie route, maar de overnachtingsplaatsen begrijp ik niet helemaal. Mohave? Wil je niet  door death Valley? En ik moet bekennen dat ik nog nooit van Indio gehoord heb.
En waarom Flagstaff? Ga je niet naar de Grand Canyon?
Ik vind de accommodatie ook een hoog BW-gehalte hebben: niets mis mee, maar wel wat saai. Je zou soms wel iets eenvoudigers kunnen doen, en ter compensatie ergens anders wat meer uit de band springen. Bijvoorbeeld door de Desert Pearl Inn in Soingdale te nemen. hier zou een extra nacht ook niet verkeerd zijn.
En voor de Grand Canyon natuurlijk een overnachting aan de rim, zie daarvoor www.xanterra.com .

Waarom heb je je beozekaan SF in tweeën gesplitst? Is het net handiger omdat aaneengesloten te doen? Dan hoef je ook het stuk naar het vliegveld niet 2 keer te doen.

Bedoel je met Yosemite Lodge de lodge in het park? Denk er aan dat je die heel snel moet boeken, zie daarvoor www.yosemitepark.com .

Marianne
#2 - 22-08-2010, 22:10 uur
« Laatst bewerkt op: 22-08-2010, 22:16 uur door Marianne »

Tet14

Mij ook een raadsel waarom je naar Mojave wil (misschien het vliegtuig graveyard) Beetje deprimerende omgeving vlak bij een drukke weg en spoorlijnen. Waarom niet via Death Valley zoals Marianne al zegt. Is nog korter ook naar LV. En misschien een dagje korter Las Vegas en een dag langer Zion?  Of een nacht Bryce en 2 nachten Zion.In Page is nog een Best Western, Arizona Inn, betere uitzichten (als je een kamer met view kan krijgen). En hetzelfde commentaar voor Grand Canyon.
Indio is in Coachella Valley maar het zou logischer zijn in het nabijgelegen Palm Springs te logeren. Verder niets mis met Indio trouwens. Naar San Diego zou je een binnenroute kunnen nemen van Indio via Palms to Pines hw, Borrego Springs en Julian. Mooie route maar neemt wel veel meer tijd dan via de interstates.
De rit van Santa Barbara naar Monterey neemt veel meer tijd ivm de prachtige stops onderweg en wil je Hearst Castle niet bezoeken?
Tet
#3 - 23-08-2010, 23:01 uur

Traveller

Ik neem aan dat je de genoemde steden als overnachtingsplaats bedoeld met van daar uit de tripjes plannen.
#4 - 26-08-2010, 12:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15