Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trouwen in Las Vegas

Discussie gestart

Marg

Hi,

Over enkele maanden gaan wij naar LV.
Mijn zoon wilde voor de lol  ::) trouwen daar. Nu ben ik aan het rondneuzen hoe e.e.a in zijn werking gaat maar als ik het goed begrijp kun je niet zomaar een chapel binnen stappen en dat "even"doen.
Heeft iemand ervaring hiermee, moet je echt van te voren het een en ander bespreken en zit ja aan zo'n pakket vast of zijn er nog andere mogelijkheden??


dank alvast voor jullie reactie :)
Marg

#1 - 26-02-2011, 15:38 uur

Marg

Niemand :-\ :-\ :-\
nou ja :'(
#2 - 27-02-2011, 14:07 uur

snoodaard

 shitterend idee,mijn vrouw zou ook graag onze trouw opnieuw doen in Las Vegas.Zij gekleed als Marilyn Monroe en ik als Elvis :D
#3 - 27-02-2011, 14:20 uur

Chris RTA

Hoi,

Sorry dat er niemand veel vanaf weet.

Ik weet dat als je het ook voor Nederland wil laten gelden je dan ook papieren uit nederland moet meenemen.
Welke papieren dat zijn zal vast ergend op internet staan.
Wat je verder allemaal nodig heb voor je een wedding kapel binnenstapt zal wel vermeld staan op de website van de kapel waar je het wil laten doen.
Je kan ook in bijna elk hotel trouwen aangezien ze bijna allemaal wel een trouwkapel ergens in het hotel hebben.

Mijn mening:
Voor de lol is het misschien wel leuk, maar voor het echt zou ik niet in Las Vegas willen trouwen.
#4 - 27-02-2011, 14:22 uur

Marg

dank je wel pipo voor het antwoord, misschien was er nog een kapel die het zonder de poespas deed die er op al die sites staat.
We hebben ze even senl allemaal bekeken en het is nog best duur ook.
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het hier in Nederland geldig is. Het was echt enkel voor de grap.
Maar het is allemaal wat serieuzer. :D

Er is genoeg te doen in LV, dus we vermaken ons wel  :)

groet Marg
 
#5 - 27-02-2011, 14:40 uur

Mariska77

Hallo Marg,

wij zijn serieus getrouwd in LV, vorig jaar. Je kunt inderdaad niet zomaar een kapel binnenstappen maar erg veel voorbereiding heb je niet nodig als je het snel en zonder extra's wilt doen. Wat je zeker nodig hebt is een marriage liscence, die kun je halen bij het Marriage Liscence office. Hiervoor moeten formulieren worden ingevuld en je moet je kunnen legitimeren. Er wordt best veel gevraagd, ook de dienstdoende clerk stelt nog de nodige vragen. ALs je die papieren eenmaal hebt kun je een kapel binnenstappen maar velen hebben reserveringen (de betere kapelletjes) en dan is het wachten tot er iemand uitvalt of misschien aan het einde van de dag. Let wel dat je voor de Amerikaanse staat getrouwd bent!! wij hebben het in NL bij de gemeente laten inschrijven en zijn officieel getrouwd voor de Nederlandse wet, dit heeft nog wel wat administratieve rompslomp opgeleverd bij thuiskomst.

Wij hebben er in ieder geval van genoten en zijn blij dat we het in LV hebben gedaan, was een hele ervaring in combinatie met de reis door Californie!

groeten Erik en Mariska
#6 - 27-02-2011, 20:03 uur

Mississippi


estel

Hoi Hoi,

Wij zijn in 2008 in LV getrouwd; het is zoals beschreven: marriage license halen en dan naar een willekeurige kappel om te trouwen. Daarna een cerified copy van je trouwpapieren opvragen bij de staat Nevada (opsturen met postwissel, te koop bij postkantoor, deze copy naar je huisadres in Nederland laten zenden). Met de certified copy naar het stadhuis in Nederland en toen was formalisatie voor de nederlandse wet in ons geval zo gepiept.
Het was echt ontzettend leuk en hoogzomer 2008 geen enorme wachttijden bij litle white chapel

Veel plezier!
#8 - 28-02-2011, 14:53 uur

Marg

dank jullie wel.
we gaan het even doornemen.
en wie weet komt het er dan nog van  >:D

grace
#9 - 28-02-2011, 14:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15