Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tweede reis naar het westen

Discussie gestart

Marianne

Yosemite kun je een jaar van te voren boeken en ik zou dat echt doen (dus NU al kijken, had ik al gezegd denk ik). Je kunt altijd nog annuleren, kosteloos, dus waarom niet meerdere dagen boeken?
Volgens mij valt het met death Valley wel mee, maar ach, ook hier geldt dat je ook kunt annuleren, en hoe eerder je boekt, hoe meer kans dat de goedkopere kamers er nog zijn. Kijk voor DV op www.xanterra.com en voor Yosemite op www.yosemitepark.com .Curry Village (tenten, cabins en kamers) en Yosemite Lodge liggen het mooiste, ook Housekeeping Camp (tenten) is mooi gelegen.

Marianne
#106 - 17-06-2011, 19:44 uur

Dirc

gaat goedkomen  ;)
#107 - 17-06-2011, 19:56 uur

Dirc

Waarschijnlijk blijft de route toch wel grotendeels zo.
De andere keuze is yellowstone, maar dat is erg ver weg. Dan kan ik beter een andere keer een route doen rondom yellowstone anders wordt het erg haasten en er is net wat rust in de route >:D.
#108 - 17-06-2011, 20:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15