Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Utah/Colorado

Discussie gestart

stinger

een collega van mij wil eind van het jaar naar Utah,om te gaan skieen.hij zegt dat Utah,het beste skiegebied is in de states.
Nu dacht ik dat Colorado dat was,maar wie ben ik???

Wie helpt mij uit de droom ???

Stinger
#1 - 13-03-2005, 00:49 uur

Loek

Eigenlijk alle gebieden rond de Rockies zijn prima ski-gebieden.  Colorado heeft de reputatie, en dat komt door het fijne poedersneeuw dat onstaat op de hooggeleden ski-oorden.  Maar Utah heeft ook goeie ski-oorden, evenals New Mexico (Taos), en zelfs Wyoming en Montana.
Colorado is wel de staat met het langste ski-seizoen.  Er zijn gebieden waar je sommige jaren het hele jaar door nog kunt skieen.

Maar ook aan de west- en oostkust zijn veel en goeie skiplaatsen.  Ik neem aan dat anderen hier je daarover kunnen vertellen.
#2 - 13-03-2005, 21:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15