Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vakantie 2008 wie heeft er tips voor onze eerste ruwe versie

Discussie gestart

pieterenjantje

hallo wie heeft er tips voor onze eerste versie voor een vakantie naar amerika andere ideeen tips enz hier alvast een ruwe versie

dag 1 vlucht vanaf amsterdam naar chicago met united airlines overstap naar san fransisco
drie dagen overnachten in sf hotel holiday inn whitecomb
dag 2 san fransisco
dag 3 san fransisco
dag 4 huurauto ophalen via alamo/dollar rent a car
dag 4  vertrek san fransisco naar hotel best western casa grande in pismo beach/montery  1 overnachting
dag 5 vertrek pismo beach naar los angeles
dag 5 aankomst los angeles 3 hotelovernachtingen in hotel four points sheraton.
dag 6 los angeles
dag 7 los angeles
dag 8 inleveren huurauto naar het vliegveld dan een vlucht naar las vegas
dag 8 aankomst las vegas
dag 9 las vegas
dag 10 las vegas
dag 11 vertrek las vegas naar chicago dan door naar amsterdam
dag 12 aankomst nederland

een ruwe versie maar wel een idee dus. wie heeft er tips voor leuke routes bezienswaardigheden to do s en dont s we horen het graag alvast bedankt
o ja en welke reis organisaties tippen jullie
MET VRIENDELIJK GROET
#1 - 04-01-2008, 14:22 uur

Hans B

Hallo,
ziet er heerlijk rustig uit.
Geen gestress zoals velen die "alles" willen zien.
Wellicht een dag minder in LA en een dag auto huren in LV voor een rondje Death Valley of een bezoekje aan Zion ?

Ik zou het allemaal zelf gaan regelen, maar het kan ook goed bij je plaatselijke reisburo.
Voornamelijk wat betreft je auto, dat je goed verzekerd bent.
Via internet zijn h(m)otels heel goed vast te leggen.
 
#2 - 04-01-2008, 14:42 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Yessica

Waarom rijd je niet naar Las Vegas? Je kunt daar de auto zonder kosten ook achterlaten.

Las Vegas is een gekkenhuis en als je al die hotels gaat bekijken zul je je niet vervelen als je er bijna 3 dagen bent. Maar er zijn ook mensen binnen 2 uur uitgekeken op die neon en glitter. Dan is het handig een auto tot je beschikking te hebben om naar Zion NP te gaan of Death Valley. Beiden aanraders!


En als je toch 2 dagen doet over Highway one zou ik misschien een stop maken in Santa Barbara, een erg charmant plaatsje.

Als je via het reisburo boekt heeft dan heb je als voordeel dat je één aanspreekpunt hebt als er wat mis gaat. Daar ga je natuurlijk niet vanuit, maar het kan gebeuren. Wij waren een keer zo ontevreden over de hygiene en staat van een hotel dat we de reisorganisatie mailden en die ons gelijk overboekten naar een ander hotel (zonder bijkomende kosten). En verder ligt het aan jezelf. Sommige mensen willen alles op de bonnefooi doen, anderen vinden het fijner alles vastgelegd te hebben.

Ik heb een keer prijzen vergelijken tussen zelf via internet alles boeken of via het reisburo en tot mijn verrassing kwam het via het reisburo nog goedkoper uit ook. Dat was toen allemaal via Hotelplan. Kuoni en Arke/Holland International waren duurder.

#3 - 04-01-2008, 14:59 uur



Marianne

Nieuw!
Jullie hebben eigenlijk alleen maar steden, is dat de bedoeling? Ik zou ook met de auto van LA naar Las Vegas gaan, dan zie je nog wat onderweg en het zal ook goedkoper zijn. De interstate is vrij saai, maar je krijgt toch meer een idee van het zuidwesten dan wanneer je alleen maar de kustroute rijdt. Onderweg kun je nog het spookstadje Calico bezoeken.
Verder is het helemaal afhankelijk van wat je leuk vindt en wat je alleemaal in SF en LA wilt bezoeken.
Dag 4 heb je ook nog voor SF, eigenlijk zou je daar wel een nacht minder kunnen doen, hoewel 3 volle dagen SF natuurlijk ook mooi is.

Als je aangeeft waar jullie voorkeur naar uitgaat (winkelen, pretparken, studio's etc) dan kunnen we wat gerichtere tips geven. Ligt alles (vlucht overnachtingen) al vast?

Wij boeken overnachtingen nooit via een reisbureau want we willen het liever open laten of zelf via internet boeken. Als je zelf boekt ben je nu waarschijnlijk met de lage dollar wel goedkoper uit. Je kunt ook makkelijk annuleren mocht je je route willen wijzigen (meestal tot een dag van te voren gratis annuleren).
Verder is de keuze veel groter dan wanneer je je via een reisorganisatie boekt.

Het hotel dat jiullie voor LA hebben ligt bij het vliegveld. Dat betekent dat je voor nagenoeg alle bezienswaardigheden een stuk moet rijden.
Ik vond zelf Orchid Suites in Hollywood een heel aardig hotel en mooi gelegen.
Als je naar Anaheim wilt (Disneyland) zou ik daar een hotel nemen.

Marianne
#4 - 04-01-2008, 20:06 uur
« Laatst bewerkt op: 05-01-2008, 13:37 uur door Marianne »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15